Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Fritt Forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2009-05-16, 20:51   #1
Nefertari Nefertari är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jun 2007
Inlägg: 532
odd molly??

Alltså jag har snöat in på odd molly. Förut tyckte jag att flera av kläderna var vedervärdiga...men så hittade jag Kappan med stort K! Och en tunika...och en klänning och... och ...Men inte kan man köpa deras svindyra kläder!?! Får ångest bara av att tänka på att köpa en tunika för 1700:- !!!!

Så jag kollade på Tradera. Och visst svindyrt där med men hur är det med äktheten egentligen? Och hur ska man veta? Är det någon som vet?

Snacka om överpriser: om jag bara hade mer sytid....(och inte var så sjukt trött hela tiden)

Var bara tvungen att avreagera mig lite! Men det är kanske fler som har snöat in på odd molly här....? Förhoppningsvis går det över! (Eller så får jag börja spela och vinna storkovan.... )
Nefertari är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-05-16, 22:30   #2
perlemor perlemor är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2009
Inlägg: 140
haha... vad lustigt! jag har kanske inte "snöat" in på odd molly...men nånting ditåt... Tycker oxå att deras kläder är jättefina..OCH...jättedyra... Brukar oxå kika på tradera och undrar precis som du, om man kan lita på att plaggen är äkta? Och varför står det " Endast använd ett par gånger, alla lappar kvar"...? Går folk runt med sina prislappar kvar på ? Och varför köper man svindyra plagg och sen säljer dem p g a fel storlek???? Om jag köpte ett plagg för ett par tusen, så skulle jag solklart byta det om det blev fel storlek!!!
Jag inspireras rätt mycket av odd molly, när jag syr till mig själv. OBS: Jag försöker absolut inte göra lika, utan jag gillar att kombinera olika tyger, broderier, spetsar m.m... MEN jag vill göra det på mitt sätt. Så ett tips till dig är ju att sy kläder i den stilen.. Det behöver faktiskt inte ta alltför lång tid... Kul att läsa din "avreagering"...
// Maria.
perlemor är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons