Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > sysidan.se
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2007-11-19, 17:55   #31
avslutad141023 avslutad141023 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 1 114
tack

sysidan med sina bilder är ju så mycket mera än ett skrytforum.

jag har lärt mej so jette mycket av hints, kommentarer mm. men framför allt har jag vuxit som människa.

Tänk att jag här i min lilla gyllende bur, kan nå ut, få höra att jag oxå duger o att jag tom kan inspirera andra, oftast känner jag mej överbliven, obehövd rent av överflödig i samhället.

och så får man höra sådant som gör att solens strålar letar in i det mörka hjärtat. det finns många dagar då det enda som håller mej över vattenytan för att inte känna mej helt värdelös, gå in o kolla på mina kommentarer. där någon skriver hur fint just jag har gjort, att just jag har imponerat eller rent av tillfört något i någon annans liv. ja dågör det faktiskt lite ont i själen att radera dessa välmenande varma ord som kanske satte guldkanten på dagen att man orkade, klara ett par timmar till..

i min vardag får jag inte höra så mycket uppskattning, jag är mest otymplig, i vägen mm
här är ett av de få ställen där även jag kan prestera något som räknas

Tack för att jag får behålla lite av av orden som håller mej över ytan när mörkret hotar o kväva mej

Oj nu blev jag vist väldans personlig, ursäkta..
i dag är visst en sådan där tjock dag...
avslutad141023 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-11-19, 18:01   #32
ichigo ichigo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 3 988
Annars så rekommderar jag verkligen Flickr för att lägga upp bilder och att få/ge kommentarer.

www.flickr.com

(min sida där är http://www.flickr.com/photos/funnybunny/ )
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-11-19, 18:12   #33
avslutad141023 avslutad141023 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 1 114
öööhh

kanske inte riktigt samma sak som här..
just sammanhållningen, det textila, just maskinbroderandet är det ju som får just mej att komma hit da efter dag.
avslutad141023 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-11-19, 19:27   #34
ichigo ichigo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 3 988
Jag förstår.

Det som hänt för mig är att många på ett dockforum använder flickr som komplement och då blir det samma människor som kommenterar osv.

Men det är klart, om man är ensam om att ha flickr här på sysidan blir det inte precis samma sak. Men om många registerar sig så kan det vara bra.
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-11-20, 09:02   #35
Sylena Sylena är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2003
Inlägg: 273
Undrar

Nu när man får ha fler bilder skulle jag vilja sätta in sådana som jag tagit bort men ändå egentligen ville ha kvar.Det går väl inte att sätta in bilder i sitt album utan att det går genom "förstasidan"?
Lena
Sylena är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-11-20, 11:19   #36
JohannaSoreke JohannaSoreke är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2004
Inlägg: 714
Testa att "avregistrera" ett album, lägg in bilden där och registrera albumet igen! Jag har för mig att album inte syns på förstasidan utan bara enstaka bilder!
JohannaSoreke är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-11-21, 07:35   #37
Beth Beth är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2005
Inlägg: 168
Jag undrar samma sak, går det att lägga in bilder utan att det kommer på förstasidan. Jag har försökt flertalet gånger att lägga in bilder i min blogg, den funktionen fungerar inte. Det sättet som fungerar är att först lägga in det i mitt album, kopiera bilden, klistra in den i blogginlägget och sen ta bort den från albumet igen. Omständigt, så det har inte blivit av mer än någon enstaka gång. Då hade det varit bra om bilden inte hamnar på förstasidan, det kan ju vara en bild som inte är syrelaterat. Allra bäst hade det varit om bildfunktionen fungerade i bloggen.
Beth är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons