Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Allmänt forum

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2013-04-07, 17:39   #1
EsNadisys EsNadisys är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2012
Inlägg: 564
Kommentera mera!

Hej!

En bild som dyker upp här kan ha bara en enda kommentar. Ibland har uppemot 50 eller 100 personer varit och tittat. Vi alla vinner på att besökare av bilder lägger en kommentar.

Vad har ni för försvar ni som inte lägger en kommentar ?

MVH
EsNadisys är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-04-07, 19:38   #2
marie.s.g marie.s.g är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2011
Inlägg: 596
Många är gäster och kan inte lägga kommentar.
Varför är det så viktigt med kommentar? Försvar?
Hur menar du?
Vet inte om jag skulle vilja ha 50 kommentarer, vill du det?
marie.s.g är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-04-07, 20:01   #3
susforsell susforsell är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2003
Inlägg: 51
Ang kommentarer

Vi hhar ju tagit upp detta för ett tag sedan ang att ge kommentarer . Jag själv tycker att det är jätte kul att få höra å va fint va coolt m.m DET gör att man blir ännumera sporrad av att fortsätta att knåpa men det man håller på med . Alla sitter ju hemma på kammaren å filifixar eller hur ,vissa har inte sin make, barn osv osv att tracka med sina alster eller hur . Förut så var det mera kommentarer men nu så ja .... behöver inte skriva mera
Åter tack för ordet
susforsell är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-04-07, 20:11   #4
MaritaBo MaritaBo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2013
Inlägg: 38
Jag har inte varit medlem så länge. Men inte ska man behöva varken försvara sig eller känna "tvång" inför att lämna kommentarer! Jag går inte in och tittar på alla och inte heller ger jag kommentar till alla heller som jag kikat på. Inte för att jag tycker att det är fult, men ser jag att flera har kommenterat så tycker jag att det räcker.
MaritaBo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-04-07, 20:40   #5
Appolonia Appolonia är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2012
Inlägg: 58
Jag skulle gärna vilja kommentera varje inlägg eller bild. Men för mig är det så att jag kommenterar det som ligger mig varmast om hjärtat. Jag tycker alla gör ett superarbete. Men när man är med på sysidan, yahoo,facebook så skulle det ta hela dagen att kommentera alla inlägg/bilder. Det handlar inte om att man tycker att någon gör ett dåligt arbete eller att en annan gör ett otroligt fint arbete utan man väljer med hjärtat att kommenterar några inlägg därför att det det kanske ligger närmast det man själv håller på med just nu.
Appolonia är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-04-08, 10:28   #6
mariebo mariebo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2008
Inlägg: 56
Kommentarer

Jag känner mig lite skyldig -kommenterar inte allt som jag tittar på... Broderier, t ex, för det begriper jag inte och jag är inte ett dugg intresserad av det. Sedan beror det på vad jag känner just för stunden. Ibland blir jag så imponerad att jag inte kan låta bli att kommentera! Men det är inte av elakhet jag inte kommenterar allt jag tittar på! Mer lathet, kanske...
mariebo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-04-09, 21:18   #7
EsNadisys EsNadisys är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2012
Inlägg: 564
Att kommentera ett arbete här är liksom att klappa någon på axlarna. Personen blir glad och fortsätter med det skapande arbetet.

Det är känt att jag saknar sykunskaper,men jag ser former och färger och kan påpeka den vackraste, sett från min synvinkel.
EsNadisys är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons