Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Fritt Forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2007-07-17, 11:45   #1
WiKa WiKa är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2007
Inlägg: 480
Ooooooops - jag gjorde det - igen!

Jaha, så står man då här med färg lite överallt. Hade en bra start på morgonen, och tänkte passa på att piffa till håret med lite färg.

Var så ordentlig och tog på mig en "fultröja" från garderoben, fint tänkte jag, lite fläckar HÄR gör ju ingenting.

När nästan all färg hamnat i håret! skulle jag "bara" trycka ut det sista ur flaskan. Pfjutt, sa det, oj tänkte jag, va mycket det var kvar, bra nu är allt slut.

När jag sedan vänder mig om ser jag det jag helst inte ville se. Färg över allt!!! På golvet i badrummet får jag bort det, och det på spegeln och kaklet med, men på parketten utanför och på dörrposten är det STORA FULA FLÄCKAR!

Här hjälper inget skurmedel i världen, utan jag kan bara konstatera att de finns kvar för att stanna. suck! Nya handduken rök också, massor av fläckar, klorin kanske?

Nåja, nu står jag här och måste fronta gubben när han kommer hem. Det är ju tyvärr INTE första gången jag färgar lite överallt, men tidigare har jag lyckats undvika parkett och dörrpost. Behöver jag tillägga att fultröjan inte fick en droppe på sig? suck!

Så här kan det tyvärr gå till lite väl ofta hemma hos oss, så mannen är ju van vid allskönans bröte efter mig.
Hoppas att han tycker att jag är snygg i håret i alla fall!!!

Ha det så gott alla syfnattar och färga försiktigt!

KatarinaWidell
WiKa är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-07-17, 12:11   #2
nathalye nathalye är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2007
Inlägg: 55
Haha, jag känner igen det där. Har färgat håret ett antal gånger. När jag var yngre fick mamma hjälpa men nu senast så fick jag göra det stjälv och svart skulle det bli. Jag började färga och det gick jättebra tyckte jag, tills jag precis som du vände mig om och såg förödelsen. Sen gick ju inte all färg ut håret direkt efter en tvätt heller så vi hade svarta fläckar på var och varannan handduk ett tag. Mamma var inte glad alls...
nathalye är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons