Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Fritt Forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2007-01-20, 23:04   #31
aliquis aliquis är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2007
Inlägg: 162
Jag ser dåligt med högerögat så jag använder väl typ bara mitt vänstra, men jag tycker ändå det är störigt att ha hår över det högra även om jag kanske inte "ser" det så mycket, men det känns jobbigt, så man lägger det ju åt sidan men då ser det ju ut som skit, skall man ha sådan japansnelugg får man nog klippa ur håret lite i mitten/väldigt snett så inte så mycket från motstående sida måste snedda över ögat utan att man kan ha det mesta av längderna mer eller mindre rätt ner.

Kanske vore idé att snacka med frisörskan om det, men jag har sådant fult bajsblont hår som ser grått ut , så isf behöver man ju färga det svart eller något med, men helt svart hår mot vit hy ser ju lite sär o sjukt ut med.
aliquis är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-01-27, 18:52   #32
crustsara crustsara är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2007
Inlägg: 10
Smile

jag har dreads, så jag kan inte byta så ofta. men min lugg har växt som sjutton senaste månaderna så jag kan variera den dock.
crustsara är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-06, 17:01   #33
Amda_design Amda_design är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2005
Inlägg: 593
Jag har långt hår som är uppklippt i etapper så att det blir lite volym när man har det nersläppt.

Ang hur mycket håret växer.
Det är helt och hållet personligt och har med gener, matval och humör att göra.
Jag har "oturen" att ha ett hår som växer värre än ogräs. Anledning till att jag säger oturen är pga att jag blonderar håret då det annars är råttfärgat. Jag har en utväxt efter 2 dagar!!!

När det gäller frisyrer annars tycker jag det är jätte kul att göra olika uppsättningar,flätor och tofsar så det är sällan jag har mitt långa hår utsläppt och naturellt
Amda_design är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-12, 16:46   #34
coverlock coverlock är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 5
När ens barn ritar av en med en svart rand uppe i håret, då vet man att det är dags att göra nya slingor ! Jag har blont hår som mörknat, därför slingar jag det nuförtiden. Klippte mig för snart ett år sedan. Hade långt hår då, men det är inte så praktiskt när man ammar, så nu har jag nyckelbenslångt med utväxt lugg.
coverlock är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-12, 19:43   #35
orkanlia orkanlia är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2006
Inlägg: 46
Jag hade höftlångt hår i många år men klippte det för några år sedan.. har haft uppklippt bak, längre ena sidan, med och utan lugg. färger som rosa, tomterött, svart, lila, vinrött.. nu har jag låtit växa ut min vanliga färg (blond) och permanentat håret. Lockar i olika storlekar i kort(axel) ruffsig frisyr. Sätter ofta upp med nålar i ett stort lockigt ruffs! Jag stortrivs!
orkanlia är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-22, 19:40   #36
KittiDesign KittiDesign är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2006
Inlägg: 5
Jag har rettså långt,mörkbrunt hår som jag färgar svart ibland. Har väldigt många frisyrer jag skiftar mellan. Beror på vilka kläder jag har och vilket humör jag är på
KittiDesign är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-23, 11:13   #37
SysterJ SysterJ är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 9
Wink Variation är nyckeln

Jag har lockigt hår vilket kan vara en plåga. Speciellt nu i vintertider. Man ser ut som plupp när man vaknar. Men med en superduper kräm som skyddar håret och en platttång kommer man långt.

Bild 1

Bild 2

Bild 3

Men med en stylist får man till det när man ska ut på det där speliella tillfället. Men före bilden är inte att leka med Nyvaknad och untan smink... Den nakna sanningen.

Bild 4 längst upp till höger
SysterJ är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons