Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Starta eget
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2006-04-18, 11:07   #1
orkanlia orkanlia är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2006
Inlägg: 46
www.orkanlia.se

Hej! Jag vill bara sprida min nya hemsida! www.orkanlia.se
Kom gärna med synpunkter på sidan eller tips om hur man billigt kan marknadsföra sig!

kram
Karolina
Orkan Lia
orkanlia är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-05-03, 08:56   #2
avsl080923 avsl080923 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2004
Inlägg: 228
Tänkte att jag skulle kommentera din sida lite.

Du har gjort en fin hemsida, snygg design och lätt att använda. Jag gillar dina färgstarka kläder och är sedan länge förtjust i iden med unika kläder i ett exemplar. Ett problem som jag kan se med ditt upplägg (hoppas att du inte blir ledsen nu) är bristen på gränser. Kreativitet är bra på alla sätt och vis men jag tror att du skulle vinna mycket på att styra upp dina kreativa infall lite. Kanske fundera över vad du vill att Orkan lia ska stå för. Det kan vara svårt att marknadsföra något som är... ...hm... ..."löst i konturerna".

Om Orkan lia är ett sätt för dig att sälja ditt kreativa överflöd har du gjort helt rätt, men du verkar ha högre ambitioner än så och då bör du ha en tydligare företagside.

Jag hoppas att du inte blir förolämpad, det här är bara min åsikt och andra kanske tycker något annat. Jag skulle inte säga något alls om jag inte tyckte att du hade talang. Jobba på, det du gör kan bli både spännande och lönsamt.

Kristine

Senast redigerad av avsl080923 den 2006-05-03 klockan 09:05.
avsl080923 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-05-03, 11:20   #3
orkanlia orkanlia är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2006
Inlägg: 46
Klart att jag inte blir förolämpad! Jag är glad för alla synpunkter och är bra på att ta kritik!
Just nu är jag i en uppbyggnadsperiod av företaget. Under de senaste mnd har min affärsideé ändrats och kommer ändras ännu mer till jag hittar min grej fullt ut. Det gäller att hitta en bra balans mellan efterfråga och egna önskemål..
Min vision är heller inte att bli en superkänd designer utan jag vill hålla mig på en nivå där jag kan leva på det samtidigt som jag får jobba med det jag älskar.. att få skapa!
Tack för dina synpunkter, jag tar de till mig o ska fundera på de!

Mvh
Karolina
orkanlia är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-05-05, 10:48   #4
avsl080923 avsl080923 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2004
Inlägg: 228
Det ska bli kul att följa din utveckling.

Det känns som att en bra hemsida och att sprida den på rätt ställen är ett bra och billigt första steg i att marknadsföra sig.

Jag står själv i startgroparna för att börja marknadsföra min hobbyverksamhet som konstnär. Det går långsamt och kräver mycket tankemöda, man vill ju att det ska hamna på en lämplig nivå nu från början. Jag är också rädd att ta vatten över huvudet eftersom min produktionstakt är långsam och min ork inte vad den borde vara.
avsl080923 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-05-05, 11:34   #5
orkanlia orkanlia är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2006
Inlägg: 46
Det gäller att ha massa energi när man ska leva på sin kreativitet! Jag har ju som tur är startaegetbidrag nu till en början men har mkt hjälp från olika håll att utveckla affärsidén. Det är kul och spännande!
orkanlia är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons