Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Allmänt forum

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2007-09-05, 22:47   #46
ichigo ichigo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 3 988
Reklamsavbrott igen.

Tror att min favorit är Jeffrey.
Michael o Uli är inte så lika varandra som jag trodde, nej. Lauras kläder beigare oh tråkigare än väntat... Tror att Uli vinner, men hon är inte min favorit, hon är lite för tantigt och beige för mig (tycker det är tantigt med "mönstrade bomullstyger") Micheals kläder är lite för porriga, men vissa delar är jättefina dvs ojämnt. Ja jag skulle plocka ut lite här och där av varje designer, men överlag är Jeffreys kläder bäst.
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-09-05, 22:59   #47
ichigo ichigo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 3 988
Slut!

Jeffrey vann trots allt.
Uli kom tvåa, Laura trea o Micheal fyra.
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-09-05, 23:14   #48
Noe Noe är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2006
Inlägg: 40
Jag tycker det är svårt att säga vem som var bäst, eftersom de har så olika stilar. Idag var nog Uli min favorit. Michael som tidigare varit min favorit hade snygga kläder men gräsliga tyger!
Det sämsta med att det var final idag är att nu kommer det inte finnas något tv-program för sömnadsintresserade på typ ett år.
Noe är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-09-05, 23:26   #49
bandykullan bandykullan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2006
Inlägg: 157
När man såg deras presentationer var det klart att det stod mellan Uli och Jeffrey. Jag var besviken på Michael, han har gjort så mycket snyggt tidigare i säsongen och så blev det bara någon slags 70-talspannkaka av det hela. Michael skulle ha fortsatt i samma stil som hans första tre klänningar på podiet, de var snygga. Laura har häftiga kläder, men de är lite för ensidigt med bara aftonklänningar i samma stil. Hon hade nog ändå några av mina personliga favoriter i sin kollektion. Uli är inte alls min stil, men jag var glad över att det inte var så mycket mönstrat som tidigare. Jeffery överraskade mig positivt, har inte alls gillat hans kläder förut. Jag gillar fortfarande inte hans stil, men kollektionen var helgjuten. Kan nog säga att bäst hade jag nog gillat några av hans skapelser, om Laura hade fått välja tyg och lägga till detaljer på dem.
bandykullan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-09-05, 23:50   #50
ichigo ichigo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 3 988
Johanna, synd bara att Laura och Jeffrey är fiender.

Håller med om Michael. Jag tyckte om det han gjort tidigare, speciellt den där 70-talgrejen med afro-modellen.. Och du har rätt, hans kläder skulle vara jättebra nu också om han valde andra tyger.

Nu har jag bara Top Model att titta på. Synd att de inte vill texta svenska versionen bara.
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-09-06, 07:29   #51
avsl0203 avsl0203 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2006
Inlägg: 1 918
Jag säger som juryn att alla fyra har stor potential att bli designers. Det var en bra serie med bra upplägg även om man kanske saknade mer konstruktiva bitar så har de visat bra program och det ska bli kul att se vad som kommer här näst.
avsl0203 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-09-06, 09:21   #52
Gidget Gidget är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2005
Inlägg: 718
Jag måste nog tyvärr hålla med att sett över helheten så var Jeffreys kläder snyggast men ja gillade också Lauras kläder hon överraskade mycket tycker jag.
Jag läste i tidningen igår att Norge också haft Project Runway-program med Vendela Kirsebom som programledare, någon som sett det? Skulle vara kul att veta hur det var.
Gidget är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-09-06, 09:50   #53
avslutad141023 avslutad141023 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 1 114
ROCK ON!!!

Jeff är en rocker så klart att han skulle vinna!!

Den norska var ganska trist tyckte jag, konstiga människor dessutom, med blått hår mm..
avslutad141023 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-09-06, 16:24   #54
avslutad081031 avslutad081031 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2006
Inlägg: 766
Jag har den norska serien i digital form. Jag har inte sett färdigt den. En av deltagarna är nog svensk för hans norska är inte riktigt "norsk". Lite samma stuk som originalvarianten men med mindre budget och mindre tygvalsmöjligheter så klart. Uppenbart en dokusåpa istället för en tävling i design precis som originalet.
avslutad081031 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-09-07, 17:04   #55
bandykullan bandykullan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2006
Inlägg: 157
Jag tycker nog att den här säsongen hade en högre klass på deltagaran än förut. Det kändes som att det var betydligt större variation på vilka sorters plagg som gjordes, förutom Uli kanske, vilket ju kräver större skicklighet än att bara göra ärmlösa klänningar hela tiden. Min favorit från alla säsonger kommer ända att vara Ashley från säsong ett, så det kanske inte var konstigt att jag gillade Kayle i den här omgången.
bandykullan är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:48.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons