Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Mönster och klädsömnad > Mönster och mönsterkonstruktion

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2005-07-25, 19:03   #16
chibi chibi är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2005
Inlägg: 8
gothic lolita bible vet jag inte riktigt... men gosu rori har juh tydligen mönster.. är i exakt samma sits som du... hehe tror dock inte att man hittar några speciella gothic lolita-mönster såsom man hittar burda-mönster o så.. men vad vet jag?
chibi är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-07-25, 22:32   #17
deliana deliana är inte uppkopplad
Forumvärd
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 533
Citat:
chibi skrev:
gothic lolita bible vet jag inte riktigt... men gosu rori har juh tydligen mönster.. är i exakt samma sits som du... hehe tror dock inte att man hittar några speciella gothic lolita-mönster såsom man hittar burda-mönster o så.. men vad vet jag?

Fast burdamönster kan vara gothic lolita mönster. ALlt handlar om vilka färgval manb gör och vilka extra detaljer man vill lägga till.

Gothic Lolita Bible _har_ mönster. Alla tidningar har inte det, men vissa har det. Som någon nämnde tidigare så kan man kolla på j-list.com och där står det vilka tidningar som har mönster och vilka som inte det har. Vidare kan det rekommenderas att bara göra en vanlig google sökning på "free gothic lolita pattern". Med lita tålamod så hittar man en hel del på det viset.
deliana är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-07-25, 22:54   #18
chibi chibi är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2005
Inlägg: 8
jag sökte sådär på google.... lade ner typ 3 dar och hittade nästan ingenting... självklart kan ett burda-mönster bli en skit-snygg egl-klänning.. men jag menar att jag tror inte att egl-mönster säljs separat... i Sverige iaf... Någon sade till mei att bible har något enstaka mönster medan gosu rori är en mönster-tidning.... så när jag åker till sthlm blir det nog en gosu rori-tidning.... dessutom så var det tydligen ganska mkt bilder på hur man skulle sy så om man hade lite vana av att sy så gick det rätt bra att använda sig av ett gosu-rori-mönster.. men men.. jag har fortfarande inte sett nån sån tidning irl... men snart!!!!
chibi är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons