Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Allmänt forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2010-09-13, 13:16   #1
smurfen50 smurfen50 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2007
Inlägg: 59
Stoff o Stil

Mest nyfiken :-). Är det ngn som ska till Öppet Hus på Stoff och Stil på torsdag? Jag och min svägerska ska dit. Alltid kul o få tips o träffa likasinnade sy sugna :-)
smurfen50 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-09-13, 14:47   #2
troback troback är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2005
Inlägg: 120
Jepp! jag ska dit med några likasinnade sykompisar!
troback är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-09-17, 16:33   #3
smurfen50 smurfen50 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2007
Inlägg: 59
Ja så var den kvällen på S&S förbi. Jag och min svägerska åkte dit med goda förutsättningar att vi hade nog med tyg hemma o skulle sy upp det först innan vi köpte nya tyger. HA ha ha. Jovisst, nej en stor kasse med hem med nya alster . Kunde inte låta bli när man fick sådan inspiration av deras modevisning. Så var det också en del kap som man bara inte kunde låta bli. Får snart leta nya utrymmen o förvara tygerna på :-).
Sist men inte minst så är det jätteroligt o komma dit, jättefin stämning o alla pratar med alla. Så tack för en fin kväll.
smurfen50 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-09-17, 17:02   #4
AnnicaW AnnicaW är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2008
Inlägg: 28
Kul för Er som bor så nära Stoff och Stil och kan besöka det ibland. Själv har jag 50 mil dit. Men var där på besök i augusti då vi var nere i Eslöv.
Man vill ju klämma och känna lite på tygerna. Tycker inte alltid det är samma sak att beställa från katalogen. Men som sagt nu hade jag ju besökt butiken och sytjejerna i min sygrupp skulle beställa så då är man ju där och beställer lite igen. Inte för att jag skulle behöva köpa tyger de närmsta åren men det är ju svårt att motstå.
AnnicaW är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-09-17, 17:08   #5
troback troback är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2005
Inlägg: 120
Ja det var en mycket trevlig kväll på Stoff o Stil igår. Var där tillsammans med 4 vänninor som också är tyktokiga. Men jag är så stolt över mig själv att jag lyckades behärska mig och köpte BARA en bit viscosejersey till en topp. För jag såväl som ni andra får snart bygga ut om jag släpar hem mer tyg.
Men visst blir man inspirerad av att se alla nya tyger och deras modevisning för att inte tala om deras uppskyltning i butiken. Men jag resonerade som så att tygerna finns säkert kvar tills nästa gång jag kommer o då kan jag få köpa en bit till!
troback är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-09-17, 21:56   #6
MELLANDELEN MELLANDELEN är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2007
Inlägg: 131
Jag är inte alls avundsjuk ... på er som bor nära S o S

MELLANDELEN är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-09-18, 16:33   #7
chery chery är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2007
Inlägg: 1 053
Jag hade ingen aning om att det var öppet hus ens. Jag kom hem från Slovenien i Torsdags. Fast o andra sidan så köpte jag både tyg och garn där i stället så det jämnar ut sig.S&S kan jag besöka när jag vill.
chery är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons