Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Gammal 2008-01-10, 20:29   #1
Annie Annie är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2005
Inlägg: 248
Menar ni såhär?

Jag måste fråga - ska man tex skriva om man vet en bra/dålig tygaffär eller liknande??? Tänkte så jag inte skriver i fel forum...
Annie är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-01-17, 21:27   #2
millsing millsing är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 832
Ja, vad menas egentligen med detta forum??? Förklara lite mer utförligt så att man gör rätt....
millsing är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-01-23, 04:41   #3
Anncie Anncie är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2004
Inlägg: 41
Jag blev ocså lite konfunderad vad som ska tas upp. Kan man söka efter en grossist här t,ex. Jag är ute efter en viss vara som är svår att få fatt i.
Anncie är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-01-23, 19:29   #4
BirgittaHellner BirgittaHellner är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 125
eller så här?

Det står att företag oxå kan skriva här och bemöta kritik. Menas det då t.ex. att man som företag skriver och säger nåt i stil med "sen mina produkter i mitt galleri" och så får folk säga vad de tycker så man vet om det är nåt man ska marknadsföra eller inte om man nu är ett litet nystartat företag t.ex. ???

Jag har inte heller förstått vad vi vanliga dödliga ska skriva här än mer än att ge företagarna kritik.

Tycker dock att det är jätte bra om man kan lägga kritik på företag och få kritik på sina alster. Det är man behov av ibland som småföretagare.
BirgittaHellner är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-01-24, 03:16   #5
ElisabethS ElisabethS är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2005
Inlägg: 877
Meningen med detta forum är väl att vi kan föra en diskussion direkt med någon representant för någon firma. tex. symaskiner. Det var ju där frågan dök upp.
Då slipper vi ta upp inläggsplats i övriga forum. Lättare att följa inläggen blir det också.
ElisabethS är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-01-24, 08:15   #6
Sotis Sotis är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2007
Inlägg: 1 332
Jag tolkar det som Annie: Att här kan vi skriva vad vi tycker on företag/produkter.
Till skillnad mot i recsnsioner kan representanter för företaget/produkten bemöta kritik eller komma med ytterligare info om det är något vi undrar över.
Sotis är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-01-24, 08:55   #7
Delfintua Delfintua är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2006
Inlägg: 3 987

Är det någon av er som funderar som skrivit till admin och frågat?

Jag tror personligen så här om syftet med detta forum.

Exempelvis:
Min handlare Symaskinsboden i Uppsala skall ha bara rosor. Dom finns där alltid när jag är i knipa och ställer upp till 200%. Ingenting att anmärka på alltså
Ämnet i tråden hade då varit Symaskinsboden i Uppsala.

Hade jag gett dom ris så har dom möjligheten att gå in här och bemöta eventuell kritik. Missförstånd kan ju alltid ske och det är ju iinte alltid kunden som har rätt. Det vet jag själv efter 28 år med kundkontakt.

Senast redigerad av Delfintua den 2008-01-24 klockan 08:57.
Delfintua är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-01-24, 09:18   #8
ulindh ulindh är inte uppkopplad
admin
 
Medlem sedan: sep 2003
Inlägg: 792
Precis som Delfintua skriver

Hej!
Det är precis så som Delfintua skriver, om du som kund har eller har haft en dålig relation med ett företag så ska du kunna skriva i detta forum, men här ges också företaget möjlighet att gå in och bemöta kritiken. I en tvist så bör den som blir utsatt för kritik ha en möjlighet att försvara sig och det har de fått nu.

Forumet är inte till för leverantörer att marknadsföra sig eller sina produkter i.

/Ulrika
ulindh är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons