Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Allmänt forum

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2012-02-09, 23:30   #46
FruNalleman FruNalleman är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2010
Inlägg: 37
Jag såg ett program häromdagen, så måste ju varit måndagens program. Skoj! Tyckte det var rätt skoj med han som gav bort sina sprillans nya Dolce&Gabbarna-brallor för typ 1000 dollar. Fattade dock inte hur hon som åkte ut kunde göra det pga av att håret och handväskan var fel - när han som bara vänt på kimmonon typ fick vara kvar, och hon med de mönstrade brallorna, och han med nakendressen klarade sig! Är endå grymt impad av vad de kunde åstadkomma på bara 5 timmar!

Men - jag störde mig också på översättningen! OMG!!! "Du sitter säkert" har mig veterligen aldrig används innan Jihdes tid i Idol!!! Och ja - jag stör mig på uttrycket nåt enormt...
FruNalleman är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-02-10, 08:09   #47
Jimipe Jimipe är inte uppkopplad
Forumvärd
 
Medlem sedan: aug 2006
Inlägg: 1 011
Jag förstod inte heller varför hon åkte ut. Ja, hon kunde ha satt kjolen lite längre ner på klänningen och haft något mindre tyg, men bortsett från det var det väl egenltigen bara stylingen som var ett problem. Jag tycker faktiskt att dålig styling inte är lika illa som att knappt göra något och dessutom få dålig kritik för vad man gjort...
Jimipe är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-02-10, 11:59   #48
ichigo ichigo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 3 988
Håller med er.

Man förstår då att det är mycket regisserat då, eller snarare, planering.

T.ex om en person som gör dåliga kläder men har rolig och intressant karaktär så stannar han kvar.

Jag tyckte att klänningen var ful men den var inte fulast. Fulast var den bakvända kimonon, där förstår jag inte hur de tänkt till som lät honom vara kvar.
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-02-11, 11:54   #49
svirr svirr är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2009
Inlägg: 147
Hittade två avsnitt på play som jag såg. Att han som visade modellens hela rumpa klarade sig då var ju märkligt! Sen så tyckte jag att den där rosaaktiga blusen med "vågor" snett framtill var rätt fin, men den blev totalsågad... De "rynkade" byxorna tyckte jag också var ok, men jag tyckte inte det framgick så bra att det var de byxorna hon fått, innan de började klanka på det. Men när det är så många hinner de väl inte visa alla förutsättningar...
svirr är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-08-25, 16:52   #50
BodilN BodilN är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2005
Inlägg: 470
En liten parantes men nu har det startat en spin-off från Project Runway - Project Accessory. Det sänds på måndagar kl 22 och går i repris på lördagar.
BodilN är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:18.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons