Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > sysidan.se
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2007-05-15, 16:19   #1
expoze expoze är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2007
Inlägg: 228
En seriös fråga!

[redigerat av forumvärd]

Ni som inte har något ifyllt i profilen, jag ställer frågan till ER, hur kommer det sig att just du inte fyllt i din profil?
Kan det vara lathet, rädsla för att bli igenkänd eller annat?
Berätta varför just du inte fyllt i din profil.
Och vad gör du här på sidan när du surfar runt här? Letar du inspiration, vänner eller vad?



Tänkte berätta varför jag HAR fyllt i min egen profil:
Jag har fyllt i min profil för att jag önskar träffa folk från samma område som mig själv som man kanske kan träffa och pyssla tillsammans med.
kanske byta tips och ideer eller kanske bara ta en fika i stan eller nåt med.

Har faktiskt inte många i min umgängeskrets som gillar att pyssla och sy så jag skulle tycka det vore jättekul att lära känna någon mer som har samma intresse som mig själv.
expoze är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-15, 19:26   #2
mkel mkel är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2007
Inlägg: 65
Detta är väl inget direkt svar på din fråga, utan mera en sak jag märkt. Flera medlemmar har inte varit aktiva på år.Jag kollade lite efter syintresserat folk här nere i skåne 3 sidor fulla med medlemmar och endast ca 10 st av dom var aktiva. Jag har gjort en profil och försöker förbättra den så mycket jag hinner.
mkel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-15, 20:10   #3
tilda_l tilda_l är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2006
Inlägg: 243
jag har fyllt i en profil, och sen så ville jag lägga upp bilder, men det går inte. Jag har prövat på massor av olika sätt, men det vill sig inte!! *suck*
tilda_l är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-15, 20:22   #4
annberg annberg är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2006
Inlägg: 56
Jag har inte skrivit något om mig själv kanske det är av feghet eller helt enkelt att jag inte vet vad jag ska skriva.

Jag har iallafall laddat upp några bilder på allt som jag har gjort genom åren.

Hoppas detta är svar på din fråga
annberg är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-15, 21:13   #5
nathalye nathalye är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2007
Inlägg: 55
Jag har fyllt i min profil men inte lagt upp några bilder ännu. Detta är på grund av att jag inte tagit mig tid till att ta fram kameran och börja fota. För övrigt så är detta mitt första foruminlägg också. ^.^
nathalye är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-15, 21:57   #6
Trulsan Trulsan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2005
Inlägg: 191
Jag har inte skrivit så mycket på min sida av den enkla anledningen att jag inte har nån aning om vad jag ska skriva. Och bilder har jag inte lyckats ladda upp trots försök. Är väl nåt fel jag gör. Annars är jag mest här för insperation kanske svara på nåt inlägg om jag vill de och känner att jag kan hjälpa till. Kram Trulsan
Trulsan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-15, 22:07   #7
expoze expoze är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2007
Inlägg: 228
Aha.
tack för era svar.
undra vad det blivit för fel med de bilderna ni inte lyckats ladda upp.
Vill ni ha hjälp så bara hojta till så ska jag försöka hjälpa er.

verkar vara många som inte lyckas ladda upp sina bilder har jag märkt.
expoze är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-15, 22:09   #8
AnkiH AnkiH är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2007
Inlägg: 178
Citat:
tilda_l skrev:
jag har fyllt i en profil, och sen så ville jag lägga upp bilder, men det går inte. Jag har prövat på massor av olika sätt, men det vill sig inte!! *suck*
Hej, jag hade också problem med att lägga upp bilder, de var helt enkelt för stora.
Ville inte ändra i kameran, så jag funderade lite. Jag öppnade min bild i paint och förminskade den där och då gick det bra att lägga in den.
Hoppas det hjälper dig också
Anki
AnkiH är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-16, 07:35   #9
avslutad141023 avslutad141023 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 1 114
Nu kan det ju helt enkalt vara så att

man inte vill

Jag lade upp en profil.
men kände efter ett tag att denna sidan kanske man inte ska sticka ut hakan för mycket på. varför jag tog bort min!!

Visst kan jag oxå tycka att det e lite boring att vissa är anonyma, men det e sådant man får ta lixom..

Känner faktitiskt att det e fritt valt att he eller inte, jag tror att de flesta som e aktiva o som inteklarar att lägga upp profilen, frågar på forumen, där det finns många hjälpsamma.

Att bli tjatad på får en snarare att inte vilja vara på sidan alls.
Vad jag gör på denna sidan om jag inte lägger ut vem jag e??
tja jag frågar, får inspiration, retar mej, skrattar, ibland försöker jag ge nått tips, hejjar på mina kompisar, nån gång i bland lägger jag ut en bild.

Så jo jag e aktiv men jag har valt att inte ha en profil
Troll
avslutad141023 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-16, 08:24   #10
Avsl080404 Avsl080404 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2006
Inlägg: 43
Red face profil

Jag har inte gjort någon profil eller lagt ut några bilder av den enkla anledningen ATT jag VET INTE HUR MAN GÖR jag tycker om att titta på andras alster och skicka ett beundrar pluss till berörda, när jag tycker att dom har gjort något fint och orginellt.Men jag knycker aldrig deras ideer om det inte är ett gratismönster är det fel av mig eller?
Avsl080404 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-16, 08:36   #11
clindh clindh är inte uppkopplad
admin
 
Medlem sedan: sep 2003
Inlägg: 319
Jag har rensat bort lite anklagelser och ett ovidkommande inlägg.

Vi gör nu ett försök att diskutera denna fråga igen om varför en del väljer att vara anonyma och inte fylla i sin profil.

Bara så ingen missförstår, det är helt OK att vara anonym på Sysidan, det är OK att inte fylla i sin profil om man inte vill, det är OK att bara titta etc - och man behöver inte motivera det heller för någon, det är helt frivilligt.

Men det är intressant att höra även för oss på red., tex att vissa tycker det är svårt att ladda upp bilder - det kan hjälpa oss fixa till saker och ting. Vi kanske skall ha en liten guide för detta.
clindh är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-16, 08:42   #12
expoze expoze är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2007
Inlägg: 228
Citat:
clindh skrev:
Jag har rensat bort lite anklagelser och ett ovidkommande inlägg.

Vi gör nu ett försök att diskutera denna fråga igen om varför en del väljer att vara anonyma och inte fylla i sin profil.

Bara så ingen missförstår, det är helt OK att vara anonym på Sysidan, det är OK att inte fylla i sin profil om man inte vill, det är OK att bara titta etc - och man behöver inte motivera det heller för någon, det är helt frivilligt.

Men det är intressant att höra även för oss på red., tex att vissa tycker det är svårt att ladda upp bilder - det kan hjälpa oss fixa till saker och ting. Vi kanske skall ha en liten guide för detta.
Ja en guide för nybörjare hade nog varit en kanonbra grej! Det är inte alla som är som jag mfl som är utbildade på det här med datorer, websiter osv.
Bara sådana smågrejjer som att hitta ordlistan på sidan, en guide med tillhörande sitekarta kanske?
Finns mycket grejjer som är bra att veta/hitta till som nybörjare men inte hittar.

Senast redigerad av expoze den 2007-05-16 klockan 08:44.
expoze är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-16, 08:43   #13
expoze expoze är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2007
Inlägg: 228
Re: profil

Citat:
rosita skrev:
Jag har inte gjort någon profil eller lagt ut några bilder av den enkla anledningen ATT jag VET INTE HUR MAN GÖR jag tycker om att titta på andras alster och skicka ett beundrar pluss till berörda, när jag tycker att dom har gjort något fint och orginellt.Men jag knycker aldrig deras ideer om det inte är ett gratismönster är det fel av mig eller?
Nä jag tycker inte det är fel av dig.
självklart så knycker man inga ideer här men man kan hämta inspiration Det är två vitt skida saker *S* (som tur är)

Vill du ha hjälp med profilen så är det bara att säga till. Kasnke jag kan hjälpa till med något.
expoze är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons