Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Swap
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2010-03-14, 15:48   #196
Rae Rae är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 866
Hej
Va roligt att allt flytter pa. Roligt att se att du fick ivag din block, Asa. Hoppas du mar bra nu. Jag har varit tvugen att forlanga mitt visit har, 10 dagar till till att borja med. Mamma ar pa battrings vag, men tycks ha flera akommor sa vi maste nog till lakaren flera ganger innan jag kan kanna att jag kan lamna henne igen. En trost ar att har ar faktiskt Var. Inget sno kvar pa marken och jag har varit tvungen att lana en latt jacka och byta till skar istallet for min tjocka tackkappa och tjangor. Alltid nagot :-)
Halsingar till er alla ifran USA
Rae
Rae är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-03-14, 19:54   #197
Kickelina Kickelina är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2005
Inlägg: 138
Hej. Tråkigt att höra att din mamma fortfarande är sjuk. Skönt med lite vår. Här där jag bor ligger snön kvar i drivor men solen värmer gott på dagarna. Idag har jag skickat iväg Elin.M och Zickzack´s block till Villsy.
Kickelina är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-03-14, 21:06   #198
Syofta Syofta är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2005
Inlägg: 714
Kära Rae!
Skönt att höra från dig att din mamma i alla fall är lite bättre! Hälsan är en dyrbar gåva. Just nu är det skönt för mig att få känna mig stark och frisk igen.

Jag måste säja att detta är nog den roligaste "swapen" (vet inte om det räknas riktigt som swap) jag varit med i. Det är ju så spännande att vänta på blocken, en liten julafton, och sen får man vara med och skapa ett litet gemensamt konstverk samtidigt som man kan göra "som man vill".

Är det någon mer som blivit biten av detta? Jag har ett eget litet CQ-projekt på planeringsstadiet, och Elin visade mig nåt jättefint hon höll på med.
Syofta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-03-15, 10:12   #199
gympaemma gympaemma är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2009
Inlägg: 79
Nu har jag sytt på Ingrids block och lagt de i kuvert och tejpat ihop och så.. Så jag tror jag sticker iväg nu efter lunch och postar det. Annars så får de bli i morgon. Men jag tror nog jag ska hinna med detta idag
gympaemma är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-03-15, 17:45   #200
gympaemma gympaemma är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2009
Inlägg: 79
Hejsan hoppsan!
Ingrids block är på väg till dig Rae nu! Efetrsom dem har bestämt sig för att flytta min postlåda (HUR KAN MAN GÖRA DE??) så blev det tillsammans med en promenad som blevet lades på lådan! Men jag skulle ju gissa att den blev hämtad idag.. Fast ja.. Kan post-gubbarna flytta lådor kanske dem inte är så noga med de andra heller?..

Soliga kramar från Emma
gympaemma är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-03-15, 17:54   #201
Villsy Villsy är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2008
Inlägg: 63
ElinM och zickzacks block damp ner i lådan idag.

Har nu tre block hemma men ska skicka ett strax.

Rae! Hoppas din mamma är på fötter snart igen, skicka varam krya-på-dej-hälsningar från ett kallt norden
Villsy är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-03-17, 13:45   #202
Rae Rae är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 866
Hej!Hej!
Fick en email ifran min man...Emmas vadderade kuvert med Pysseltant's block ar nu hemma hos mig och vantar. Det ska bli roligt att komma hem och satta igang igen, men tyvarr drojer det till mandadsslut. (Jag har inte varit helt sysslolos, utan har broderat och kviltat en del aven har...bra terapi!) Hoppas ni har overseende. Mamma borjar ma battre, sa jag haller tummarna att det inte blir nagra aterfall. Andra syskon kommer nu till helgen sa det blir rena slakt traff.

Har firas St. Patrik's Dag med buller o bang! Och solsken. :-)

Halsningar till er alla och tack for alla snalla onskningar.

Rae
Rae är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-03-17, 17:12   #203
Pysseltant Pysseltant är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2007
Inlägg: 599
Hej Rae, Ja vi får hålla tummarna så att allt går som det ska,
Hoppas det kommer något block till mig snart också, vill verkligen sy nu. Ha en härlig släktträff och en St. Patrik's Dag ! / Ingrid
Pysseltant är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-03-22, 07:23   #204
Trikken Trikken är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2005
Inlägg: 58
Smile

Hej Zickzack!
Här kommer en liten undring från Skåne, kommer det något block till mig snart? Jag väntar ivrigt och förväntansfullt!
Vårhälsningar till alla!
Trikken
Trikken är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-03-22, 12:44   #205
trugen trugen är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2009
Inlägg: 101
Wink

å ja längtar hoppas att det snart börjar rulla igen.
trugen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-03-22, 19:29   #206
Elin.M. Elin.M. är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2009
Inlägg: 130
Fotovarning

Hej på er!
Jag tänker lägga in lite foton i mitt swap-album på vad jag gjort hittills. Ville bara varna lite; ifall ni gärna vill ha det som överraskning så får ni inte titta så noga på "nya bilder".

Skickar snart nytt till dig ZickZack!

/Elin.M:
Elin.M. är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-03-22, 20:31   #207
gympaemma gympaemma är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2009
Inlägg: 79
Såg ett toktäcke bland bilderna idag.. Då blir man så insprerad tycker jag.. Nu har ju den redan varit en sväng om här, men ändå
De fick mig att tänka på hur mitt egna kunde tänkas se ut, men jag la ner de eftersom jag knapps kommer ihåg hur de såg ut när jag skickade iväg det! Fast de gör de hela mer spännande

/Emma
gympaemma är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-03-23, 08:28   #208
Pysseltant Pysseltant är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2007
Inlägg: 599
Jag kommer inte heller ihåg riktigt hur mitt såg ut eftersom jag glömde fota det innan jag skickade iväg det. Det blir än mer spännande att se hur det ser ut när det kommer tillbaka.
Hade nog tänkt iaf. att det kunde bli en kudde.
Pysseltant är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-03-23, 14:47   #209
Villsy Villsy är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2008
Inlägg: 63
Nu i kväll postar jag Rae´s block och Zickzack´s block till ElisabethS.

Förlåt uppehållet men nu "rullar" det igen.
Villsy är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-03-23, 20:20   #210
gympaemma gympaemma är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2009
Inlägg: 79
Citat:
Pysseltant skrev: Visa inlägg
Jag kommer inte heller ihåg riktigt hur mitt såg ut eftersom jag glömde fota det innan jag skickade iväg det. Det blir än mer spännande att se hur det ser ut när det kommer tillbaka.
Hade nog tänkt iaf. att det kunde bli en kudde.
Ja, jag tror min blir till en kudde med. Eller de beror ju helt på.. De kanske rent av blir snyggare som en riktig tavla? Snacka om konst på hög nivå! Jag tycker alla verkar så himla fantasifulla och duktiga!
gympaemma är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:16.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons