Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Gammal 2009-10-13, 17:21   #31
pumpalicious pumpalicious är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2009
Inlägg: 46
Citat:
Crea skrev: Visa inlägg
Fast JNY är också ett enmansföretag och där är det aldrig några problem!

Tycker ändå det är fel att kasta så mycket skit på Anna hela tiden. Visst har det varit mycket strul men det har haft sina anledningar och dessutom brukar hon alltid försöka att kompensera när något går snett.
Jag tycker vi ska vara tacksamma att hon finns och tar fram otroligt fina tyger åt oss, marknaden är ju inte direkt jätte stor för mjuka barntyger.
pumpalicious är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-10-14, 01:07   #32
Syofta Syofta är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2005
Inlägg: 714
Såg tygerna på Syfestivalen. Det är otroligt fin kvalitet och bra pris.
Syofta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-10-18, 22:31   #33
Nefertari Nefertari är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jun 2007
Inlägg: 532
grrrr

Vore ju bra om hon kunde kompensera då!

Jag har betalat för mer än 6 veckor sedan...fick efter 2 veckor veta att en del av tygerna inte fanns kvar, hon skulle återbetala. Efter ytterligare en vecka mailade jag och undrade om resterande tyger var skickade och om övriga pengar var återbetalade. Fick till svar att det skulle ta 2-3 dgr innan pengarna syntes och att paketet skulle gå imorgon. Detta var den 22 september!!!!

Nu har jag mailat tvåggr och undrat var mina tyger är!!! Jag får inga svar!

Nu vill jag bara ha mina tyger eller mina pengar- kommer aldrig mera att beställa därifrån, hur fina tyger hon än har.

Fruktansvärt dåligt kundbemötande att inte ens svara på mail!
Jag struntar faktiskt i om det är syfestival eller liknande. Detta ärende är så pass "gammalt" att det borde vara väldigt viktigt!

Inte så ofta jag verkligen blir jättearg på företag men nu är jag det!

Ska man behöva polisanmäla för att få sina pengar alt tyger??
Nefertari är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-10-18, 22:38   #34
powderpuff powderpuff är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2009
Inlägg: 37
Citat:
Nefertari skrev: Visa inlägg
Vore ju bra om hon kunde kompensera då!

Jag har betalat för mer än 6 veckor sedan...fick efter 2 veckor veta att en del av tygerna inte fanns kvar, hon skulle återbetala. Efter ytterligare en vecka mailade jag och undrade om resterande tyger var skickade och om övriga pengar var återbetalade. Fick till svar att det skulle ta 2-3 dgr innan pengarna syntes och att paketet skulle gå imorgon. Detta var den 22 september!!!!

Nu har jag mailat tvåggr och undrat var mina tyger är!!! Jag får inga svar!

Nu vill jag bara ha mina tyger eller mina pengar- kommer aldrig mera att beställa därifrån, hur fina tyger hon än har.

Fruktansvärt dåligt kundbemötande att inte ens svara på mail!
Jag struntar faktiskt i om det är syfestival eller liknande. Detta ärende är så pass "gammalt" att det borde vara väldigt viktigt!

Inte så ofta jag verkligen blir jättearg på företag men nu är jag det!

Ska man behöva polisanmäla för att få sina pengar alt tyger??
Gå in på hennes blogg och mejla henne där. Jag fick inte heller svar när jag mejlade på mjukatyger.se utan gick in på bloggen och mejlade där ifrån i stället. Prova det.

Jag har äntligen fått tygerna och de är jätte fina MEN jag kommer aldri att beställa därifrån igen. Tyvärr.
powderpuff är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-10-19, 09:23   #35
FiaFreak FiaFreak är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2005
Inlägg: 28
Jag har fått beskedet att jag ska få kompensation för den långa väntan, men jag har fortfarande inte fått några tyger.
Hon verkar ha problem med mejlen, så försök nå henne via blogg eller telefon.
om/när jag får mina tyger... Tyvärr kommer jag nog inte beställa igen.
FiaFreak är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-10-23, 07:54   #36
ichigo ichigo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 3 988
Förstår hur ni har det, måste vara riktigt irriterande när det händer igen och igen.

Jag har beställt några tyger den 23:e September från en Etsysäljare. Tygerna kom aldrig och nu visade det sig att säljaren höll på att flytta och tygerna låg i flyttlådor någonstans. Då blev jag förbannad och tänke att om man vet att man flyttar ska man minsann stänga shopen under tiden. Eller ha bättre organiserat med noggrannt märkta lådor! Väntar fortfarande, nu ska säljaren tydligen ha skickat! (nej det här gäller alltså inte mjukatyger.se utan en annan utländsk person, skriver bara för att visa att jag förstår!)
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-10-25, 21:24   #37
FiaFreak FiaFreak är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2005
Inlägg: 28
Angry

Nu har jag haft kontakt med MjukaTyger igen.
Jag beställde där ifrån främst p.g.a två tyger som jag ville ha. Nu visar det sig att det ena är helt slut, och det andra antagligen också är slut. Hon ville betala tillbaka för de tygerna, men jag mejlade och förklarade att jag ville avbeställa allt. Jag hade beställt dessa två tyger och tre tyger till, som matchade. När de två första tygerna inte finns så känns hela beställningen onödig!
Det som stör mig mest, är att jag bortsåg från det jag läst här, och inte beställde från de företag jag brukar. Då hade jag haft mina tyger nu, och jag hade sluppit bli sur.

Nu återstår bara att se om jag kan få ångra mitt köp som jag bad om...
FiaFreak är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-11-11, 09:59   #38
jennybroman jennybroman är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2009
Inlägg: 66
Jag har varit nöjd med leveranserna därifrån... det är ju skillnad på ett litet företag som en ensam person driver och större som Stoff och stil och liknande. Kanske man får ha lite tålamod då.
jennybroman är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-11-11, 10:11   #39
FiaFreak FiaFreak är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2005
Inlägg: 28
Jag fick tillbaka mina pengar.

Personligen så jämför jag inte med stora företag, utan med JnyDesign. Hon är ensam men leverar alltid, har bra kontakt med oss köpare och ger alltid raka, ärliga besked. Det blir inte mer Mjuka Tyger för min del, tyvärr.
FiaFreak är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-11-11, 13:46   #40
Trulan Trulan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2006
Inlägg: 108
Jag har alltid varit nöjd med leveranserna från mjuka tyger. Beställde från flera ställen samma dag och mjuka tyger var faktiskt snabbast.
Trulan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-11-17, 08:08   #41
Mavae Mavae är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2008
Inlägg: 110
Jämför man Mjuka Tyger med JNY så är det stor skillnad, och båda är enmansföretag.

Min order har nu "inväntat betalning" i 2 veckor sedan Anna kom hem från mässor, trots att betalning gjordes för 3,5 veckor sedan. Undrar jag om det blir några kläder till jul...?

Sedan ströks också ett "Amerikatyg" och jag antar att det beror på att det tog slut. Frågade per e-psot men fick inget svar, det vore ju trevligt att få ett meddelande om det.
Mavae är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-11-17, 08:20   #42
Trulan Trulan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2006
Inlägg: 108
Citat:
Mavae skrev: Visa inlägg
Jämför man Mjuka Tyger med JNY så är det stor skillnad, och båda är enmansföretag.

Min order har nu "inväntat betalning" i 2 veckor sedan Anna kom hem från mässor, trots att betalning gjordes för 3,5 veckor sedan. Undrar jag om det blir några kläder till jul...?

Sedan ströks också ett "Amerikatyg" och jag antar att det beror på att det tog slut. Frågade per e-psot men fick inget svar, det vore ju trevligt att få ett meddelande om det.
Har du kollat så pengarna är dragna från kontot? Hon kanske inte har fått pengarna. Är det kanske där det brister?
Trulan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-11-17, 09:28   #43
Mavae Mavae är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2008
Inlägg: 110
Jepp, pengarna drogs samma dag. Så nu går jag bara och väntar...
Mavae är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:46.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons