Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Allmänt forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2004-11-29, 10:07   #1
Saran Saran är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2004
Inlägg: 3
Smile Tips om textil förvaring!

Hejhej..

Jag pluggar indsutridesign i Lund och håller på med ett projekt där jag ska göra ngn slags förvaring för sybehör, det kan vara allt från förvaring till sytrådsrullar, tyg eller nålar, ja vadsomhelst...jag är på idéstadiet just nu och håller på att spåna frebrilt.

Det skulle dock vara kul om jag kunde få lite åsikter från andra syintresserade om tips på något förvaringproblem..vad tycker just DU är jobbigt och svårt att förvara? Hur förvarar du dina sybehör, har du kanske gjort någon egen väl fungerande konstruktion som inte finns på marknaden idag?

Tack på förhand!
Saran är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2004-11-29, 15:12   #2
Melladh Melladh är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2004
Inlägg: 110
Hejsan.
Mitt största problem är att kunna sortera ordentligt små tyglappar utan att det tar för mycket utrymme bara för att det ska vara välsorterat istället för inträngt i en låda.. (t.ex. massa pärmar tar lite väl mkt plats för allt smått) just nu har jag ingen bra lösning på det utan att det ändå blir huller om buller.
tråd är inte så svårt att sortera eg, det är ju bara att ha något smart träd för dem, och spolar borde väl vara detsamma (eller en spoleshållare i gummi som redan säljs i affärer)
I övrigt kan jag inte komma på något just nu som är olöst marknadsmässigt.
Melladh är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2004-11-29, 15:30   #3
Malin.J Malin.J är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2004
Inlägg: 235