Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > sysidan.se
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2005-03-29, 12:08   #1
gunnsan gunnsan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2003
Inlägg: 1 361
Nytt album för varje bild - varför?

Hej!
Tror att de flesta här vet hur man gör för att fortsätta på ett album, men långt ifrån alla känner till att denna möjlighet finns. Kanske borde bli lite lättare att förstå hur man fortsätter på ett album? Som det är nu måste man klicka på Album, mina album och sedan öppna ett befintligt album och klicka "Lägg till bild".
Konsekvensen blir att några lägger in ett nytt album för varje ny bild, vilket nog inte är avsikten med album. Vet inte om det är instruktionen "1. Skapa först ett album" som gör att många missar den här möjligheten, dvs att det går att öppna och fortsätta på ett befintligt album. Det blir hursomhelst svåröverskådligt efter ett antal bilder. Man sätter ju normalt inte in en bild i varje fotoalbum man har hemma i bokhyllan, så varför ska man göra det på Sysidan?
/Gunilla Hultin
gunnsan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-04-07, 21:55   #2
higgins higgins är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2004
Inlägg: 78
Hej,jag är av dem som gjort ett nytt album för varje bil, än så länge bara två, men det beror på att jag inte lyckades öppna och lägga till en bild i det första albumet av någon anledning.Dessutom krånglade det med att få rätt storlek på bilden , först var den för stor , sedan för liten och vid tredje försöket blev den bra. Jag gjorde väl något fel där,men det kanske lyckas bättre nästa gång.Förhoppningsvis lär man sig om man övar!
higgins är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:04.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons