Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > sysidan.se
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Visa resultat för omröstning: Jag saknar verkligen en vännerlista här på sysidan, en funktion som låter mig lägga t
Ja 58 89.23%
Nej 7 10.77%
Antal röster: 65. Du får inte rösta i den här omröstningen

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2006-08-16, 14:39   #1
DuneA DuneA är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2006
Inlägg: 15
Vännerlista

Jag saknar verkligen en vännerlista här på sysidan, en funktion som låter mig lägga till favoritpersoner på ett sätt som gör det lätt att kontakta dem igen. Sysidan borde faktiskt göra en sådan funktion!

Är det fler än jag som tycker så här?
DuneA är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-08-27, 21:29   #2
mojjan mojjan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2006
Inlägg: 16
det borde verkligen finnas!
eller iallafall någon slags övervakning på folks gallerier/liknande!
hur ska vi få dem att fixa till det?
mojjan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-09-04, 13:30   #3
Gerda Gerda är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2006
Inlägg: 8
Jag vill också ha en sån knapp, det skulle underlätta för mig som bara har ett modem.
Gerda är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-09-21, 22:26   #4
Tripteaser Tripteaser är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2005
Inlägg: 169
Hittills e de ju en KLAR majoritet som vill ha en lista, dom som inte vill behöver ju inte använda den.. När kommer den upp nu da? Sysidans medlemmar har ju röstat
Tripteaser är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-09-22, 23:49   #5
Baggin Baggin är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2006
Inlägg: 330
Personligen tycker jag att en vännerlista skulle bli lite för mycket lunarstorm. Vad är poängen med dem förutom att få bekräftelsen att man har fler vänner än någon annan!
Jag tycker sysidan kan införa "bevakning" av andra medlemmar istället!
Baggin är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-09-23, 11:05   #6
Tripteaser Tripteaser är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2005
Inlägg: 169
Grejen med vännerlista e ju att du ska kunna hålla koll på vilka du "har mest gemensamt" med här.. Snabbt o enklet, utan att behöva memorera alla namn.. Eller bheöva leta i olika forum eller gästböcker eller kommentarlistor..

Det kan ju fixas så att dom som inte vill ha en vännerlista kan blockera "förfrågningar"! På så vis riskerar du inte att få vänner på din lista..

Så får alla som dom vill på ett eller annat vis?
Tripteaser är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-09-23, 18:02   #7
Ida-Maria_L Ida-Maria_L är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2005
Inlägg: 289
jag tyckte tipset om att bevaka medlemmar var ett bra tips...
Ida-Maria_L är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-09-23, 18:15   #8
Ilsefin Ilsefin är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2004
Inlägg: 264
Citat:
Baggin skrev:
Personligen tycker jag att en vännerlista skulle bli lite för mycket lunarstorm. Vad är poängen med dem förutom att få bekräftelsen att man har fler vänner än någon annan!
Jag tycker sysidan kan införa "bevakning" av andra medlemmar istället!
Jag kan förstå att du, och säkert en del andra känner så. För att undvika att folk känner så borde man ju kunna göra funktionen så att andra inte ser vänner-listan, utan att det bara är just du själv som ser listan över dina vänner. Då blir det mer som en "bokmärkesfunktion" av det hela. Och ett verktyg för var och en att hålla reda på medlemmar som man har mcyket gemensamt med eller som man inspireras av.

Jag har röstat för en "vännerlista" för att jag tycker att det skulle vara ett bra sätt för mig att hålla koll på de personer vars saker jag tycker om så att jag lätt kan hitta tillbaka till saker jag sett, och så att jag inte missar något nytt från någon av mina faovriter. Det publiceras massor med bilder varje dag och är man bortrest någon vecka så har man massor att "ta igen", då skulle det vara skönt att ha en lista över de medlemmar som man tittar oftast på.

Jag är med på en skrivarsida där vi har en sån här funktion och jag tycker att det är ett jättesmidigt sätt att hålla reda på när någon av mina favoriter har publicerat en ny text. Jag tror inte att någon där uppfattar det som att man "tävlar" i vem som har flest vänner, utan bara som ett bra verktyg att använda för att hålla reda på de skribenter som man fastnat lite extra för.

/Ilsefin
Ilsefin är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-09-24, 12:17   #9
Baggin Baggin är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2006
Inlägg: 330
Problemet med en vännerlista är att den personen i fråga måste "bevaka mig tillbaka" Jag har en del personer här på sysidan som jag beundrar och därför vill bekvaka och se framför allt deras nya bilder, men det gjör ju inte att de vill bevka mig...
Baggin är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-09-24, 14:51   #10
Tripteaser Tripteaser är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2005
Inlägg: 169
Det går ju att göra på så vis att du har dom på din lista utan att dom behöver ha dig på sin lista!

Allt e möjligt med dagens nätteknik typ!
Tripteaser är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:06.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons