Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Symaskiner > Overlock / Coverlock
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2014-09-14, 20:09   #1
Novisan Novisan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2013
Inlägg: 34
Sidor för billiga engelska symaskiner?

Hej!

Många av er köper era symaskiner i england har jag förstått. Jag köpte själv min symaskin för ett år sedan och eftersom sysuget varit rätt stort sedan dess (och jag tidigare aldrig lyckats hålla uppe intresset för någon hobby) så har jag bestämt mig för att investera i en overlock för att göra det hela ännu roligare.

Jag har försökt titta lite i forumet och då hittat sewing machines direct, som många verkar ha handlat på och som verkar bra. Jag tänkte dock höra om det finns något tips på andra engelska sidor som har bra priser och som ni testat?

Tack på förhand.
Novisan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-09-17, 06:33   #2
PLSB PLSB är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2014
Inlägg: 13
Jag har beställt både från sewing Machines direct och GUR (minns ej adressen) och har varit nöjd med båda
PLSB är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-09-17, 09:45   #3
duarm duarm är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2014
Inlägg: 6
Beställde från GUR http://gursewingmachines.com, och fick min nya maskin för en dryg vecka sen. Inga problem alls. Maskinen var tyvärr slut på lager när jag beställde, men kom in efter en vecka och då skickade dem den direkt. Från att de skickade den från England tog det 4 dagar innan jag kunde hämta den på posten. Fri frakt. Mkt nöjd med servicen då de mailade och talade om att maskinen var slut på lagret men skulle komma in inom ett par dagar. Var lite nervös men så fort de skickat den fick man ett nummer som gick att spåra försändelsen på hela vägen till Sverige och därefter gick samma nr använda på postens hemsida och spåra det även här! Stickproppen bytte jag enkelt till en svensk, men kan man inte göra det själv eller inte vill, så finns ju adaptrar att köpa!

Lycka till! Med vänlig hälsning, Malin
duarm är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-09-17, 19:39   #4
Novisan Novisan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2013
Inlägg: 34
Tack för era svar, båda sidorna verkar alltså pålitliga och bra. Det kanske inte är inom symaskinsbranchen man hittar de värsta nätskojarna, haha.

Jag är på ett sätt lite kluven då jag vill stödja de mycket hjälpsamma detaljhandlarna som ju kan så mycket och kan hjälpa mig om något strular. Men samtidigt får man ju så mycket mer maskin för pengarna i england.
Novisan är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:55.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons