Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Allmänt forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2006-12-05, 22:12   #1
katta katta är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2004
Inlägg: 203
Det är ju för hemskt

När klockan börjar närma sig midnatt och man vet att man måste sova på grund av jobb och skola nästa dag, det är då kretiviteten sätter igång.

Jag blir alltid som mest sugen på att sy då jag inte kan eller får. Som nu jag ska både jobba och ha egen lektion imorgon, dagen full med andra ord och jag måste vara utsövd. Tänk om man kunde hoppa över nån natt då och då.

Jaja gonatt på er, jag får väl sy någon annan dag...
katta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-12-06, 12:27   #2
esarina esarina är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2006
Inlägg: 13
Visst är det så! Sedan hinner jag dessutom tyvärr glömma hälften av mina idéer tills jag ahr tiden...
esarina är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-12-06, 18:05   #3
Sister_in_Black Sister_in_Black är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2005
Inlägg: 613
Önskar ibland att jag kunde låna tid från framtiden så man kunde vara kreativ när det sätter in...
Sister_in_Black är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-12-12, 19:07   #4
Fru_Julin Fru_Julin är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2006
Inlägg: 25
Natt arbete.....

Jag har svår att varva ned och kan sitta uppe och sy till 3-4 på morrnarna, har sy maskinerna ute i hallen utanför vårat sovrum! kan ej gå för- bi utan att titta på inhandlade tyger,mönster mm Jag är kreaktiv kvälls & natte tid pga dagarbete. Men jag stör ju min man med surret från maskinerna på nätterna.... Men han uppmuntrar mig & vet att detta är ett sätt att koppla av.)

Min syster Elisabet73 på detta forum har inspererat mig oerhööööört mkt....tusen tack kära "yster" för mönster rådgivning mm....men detta gör att jag är vaken dygnen runt, med micro sömn! som tur är ska vi övergå i nytt schema på jobbet jag kommer att jobba 6 DYGN på 4 veckor så jag kommer få mkt tid till sömnad även dagtid!.....JIPIIIIE....Love U syster
Fru Julin
Fru_Julin är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons