Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Fritt Forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2007-01-09, 15:56   #16
katta katta är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2004
Inlägg: 203
nej men jag menar att man kan ha de tajta badbyxorna under de pösiga om man tycker att det är obekvämt utan eller om man vill ha häng
katta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-01-09, 17:01   #17
AnnavK AnnavK är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2005
Inlägg: 29
Ang. kallingar under badshorts. Tänk vad lång tid det tar för vanliga kallingar att torka! Jag tänker att de måste bli kall både här och där. Skönt att vara lite äldre (och i det här fallet, annat kön) så man inte behöver haka på alla trender!
AnnavK är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-01-24, 08:11   #18
avsl0203 avsl0203 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2006
Inlägg: 1 918
Läste idag i gårdagens GT 22/1 (antar att samma artikel finns i Kvp och Expressen) att simhallarna i Västsverige förbjuder kalsonger under badbyxorna.

I ingressen står att läsa:

GÖTEBORG.
Dagens badmode förbjuds på simhallarna i Västsverige.
I Älmhult tvingades man i stället tillsätta mer klor i vattnet.
-Det är ohygieniskt med kalsonger och fibrerna förstör luften, säger Christin Olsson, Äventyrsbadet i Lerum.

Vidare i annonsen står det att det är lika mycket tjejer som har underkläder under badkläderna.

(Jag jobbar med tidningar och har tidningar från stora delar av landet att tillgå vilket är lite kul ibland )
avsl0203 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-01-27, 15:12   #19
Lingling Lingling är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 171
Urk?
Jag hoppas att det inte är samma underkläder man haft halva eller hela dagen man har under badkläderna? Eller ?

En annan ovidkommande sak jag kommer att tänka på är alla som antingen struntar i att duscha innan de går i vattnet eller duschar med baddräkten på ... man bör duscha naken för att alla lösa hår ska lossna innan och inte fastna i bassängens filter (och så ska man vara ordentligt ren).
Själv tycker jag badshorts går väldigt bort om man ska simma, mkt bättre med en hel baddräkt som inte rymmer och som inte river upp vatten - men det är ju en fråga om vad man gör på badhuset, det är ju skönt att bara sitta i vattnet också
Lingling är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:18.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons