Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Gammal 2008-05-11, 18:21   #1
chery chery är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2007
Inlägg: 1 053
Cool Lite koll här frân slovenien

Sitter just nu pâ hotellet i Dolenjske Toplice i Slovenien. Eftersom det inte kostar oss nâgot sâ passar jag pâ att kika in. Här är underbart. Som en Julidag i sverige.Idag är det ingen träning eftersom det är söndag. Annars har jag Bubbelbad, bassängträning, Massage och handträning mândag till lördag.All ledig tid solar och virkar jag. Pâ onsdag bär det iväg till Novo Mesto. Där ska jag leta tyger och spännande garner.Ha det bra allihopa sâ länge
chery är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-05-11, 20:02   #2
Kaja_gbg Kaja_gbg är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2007
Inlägg: 300
Oj! Vi är i Slovenien varje år, så jag gissar att du har det MINST lika gott som vi brukar ha det...

Säg till om du hittar några bra tygaffärer. Jag har spanat i några, men jag hittar aldrig något särskilt intressant... Får se om det kanske har blivit bättre sortiment i år, eller om jag har ändrat smak!

//Kaja
Kaja_gbg är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-05-12, 08:17   #3
Winberg Winberg är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2006
Inlägg: 247
Smile

Hoppas att du har de riktigt skönt, mellan dinna träningspass. låter intressant att shoppa också ojojoj så spännande.
De är bara att köra på, härligt att höra hur du har de . Kram karin
Winberg är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-05-15, 18:50   #4
chery chery är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2007
Inlägg: 1 053
var inne i Novomesto igâr. Gamla stan hade inget i tygväg men köpcentrat utanför hade tvâ butiker. Tyvärr hann jag bara den ena. Tygerna var övervägande enfärgat, men mycket fina och hög kvalité. Priserna lâg runt 10-15 euro per meter. En del var billigare. Hittade till slut ett viskos tyg som var svart med röda och blâ rosor. för 8.50 euro. Tog tvâ meter. Tänkte sy en fin sommar klänning som minne härifrân.
chery är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:11.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons