Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Träffar

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2008-08-05, 09:46   #31
smurfen50 smurfen50 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2007
Inlägg: 59
Sorry jag kan inte heller komma från på den tiden i och med jag arbetar. Jättesynd hade verkligen varit kul. Men har jag tur så kommer fler tillfällen
smurfen50 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-08-05, 10:44   #32
dunderlina dunderlina är inte uppkopplad
Forumvärd
 
Medlem sedan: jun 2008
Inlägg: 155
Tänkte att man kan framöver ha både eftermiddags och kvällsträffar så ni isom jobbar oxå kan vara med *L*
dunderlina är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-08-05, 17:00   #33
smurfen50 smurfen50 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2007
Inlägg: 59
Låter perfekt :-). Var i Skåne bor du ??
smurfen50 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-08-05, 17:32   #34
dunderlina dunderlina är inte uppkopplad
Forumvärd
 
Medlem sedan: jun 2008
Inlägg: 155
Jag bor i Perstorp.....
dunderlina är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-08-06, 11:34   #35
Birgitta1 Birgitta1 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2008
Inlägg: 7
Lightbulb Forum

Hej mitt namn är Birgitta Karlsson och bor i Alestad Sjöbo har flyttat från småland jag undrar när forumet är min mail är
birg.len@3mail.se det skulle vara trevligt att vara med på forumet
Birgitta1 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-08-06, 21:46   #36
dunderlina dunderlina är inte uppkopplad
Forumvärd
 
Medlem sedan: jun 2008
Inlägg: 155
Jag och Tattaren ska dit ska bli kul o ses....
dunderlina är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-08-11, 14:15   #37
Birgitta1 Birgitta1 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2008
Inlägg: 7
Jag såg att du svarat på min e mail har haft fel på datorn vill gärna vara med p träffarna älskar att sy
min tel är 070-7410099

Hälsningar
Birgitta
Birgitta1 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-08-11, 22:12   #38
dunderlina dunderlina är inte uppkopplad
Forumvärd
 
Medlem sedan: jun 2008
Inlägg: 155
Nu har Skåne haft sin första träff efter ett initiativtagande av Madame och det kom 8 tjejer med glatt humör Och vi kom från Höganäs-Perstorp-Landskrona-Vellinge-Käglinge-Kävlinge-Svarte-Lund. Eftermidagen bjöd på sol så vi satt ute. Vi fick kaffe och tårta och firade vår nyfödda syklubbs första träff. Efter en kort presentation av oss alla blev det en livlig diskussion om hur vi skulle lägga upp det hela. Det vi kom fram till var att man inte kan vara för många deltagare i temat Maskin Broderi. Och vår tanke är att kan bildas många små grupper i olika teman och att någon tar samma initiativ som Madame gjorde. Skåne är stort Och att vi sen kan vi ha vår och höstträffar där vi sammanstrålar o träffas allihop. Och även då byter tankar och idéer En kul grej är kanske att man bjuder in en sk vip person som kanske är duktig på något och kan visa upp och dela med sig. Vi i denna grupp ska nu träffas regelbundet. Lite ex på tema-träffar vi ska ha är Maskinbroderi---Lace----Underkläder-----Quilt/Lappteknik--mm. Vi håller på att enas om ett namn på vår grupp Under tiden ser vi fram emot att se fler presentationer på Tema grupper på Sysidan.
Text o Foto/ Dunderlina
dunderlina är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-08-11, 22:57   #39
stenbeckan stenbeckan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2005
Inlägg: 1 118
Tyvärr så kunde jag inte vara med denna gången. Enda resan denna sommarsem blev ju just den dagen.
Hoppas att det kommer bli fler så jag också kan var med.
Hur många runt Ystad (Tomelilla)området finns det som skulle kunna tänka sig en träff lite då o då???
Avundas er som kunde o tänkte på er hela dagen fast jag hade det trevligt jag också. Var hos en väninna jag träffat genom en pärlklubb på nätet. Så många nya bekanta kan man träffa på detta sätt.


/Lena
stenbeckan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-08-17, 08:47   #40
dunderlina dunderlina är inte uppkopplad
Forumvärd
 
Medlem sedan: jun 2008
Inlägg: 155
Hej alla syvänner....
Nu är Skånes första sygrupp döpt och Det blev Symadamerna.Namnet har anknytning till vår intiativtagare Madame.Så nu väntar vi med spänning vad kommer nästa grupp att heta
dunderlina är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-08-19, 19:49   #41
dunderlina dunderlina är inte uppkopplad
Forumvärd
 
Medlem sedan: jun 2008
Inlägg: 155
Symadamerna

Nu vet jag hur det fungerar med att få in länk här så jag sätter in bilden på det nybildade sygänget "Symadamerna" igen.
Bifogade bilder
 
dunderlina är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-08-19, 20:18   #42
Birgitta1 Birgitta1 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2008
Inlägg: 7
Tack för ditt svar och bild på er det skulle vara roligt att vara med i erat gäng jag syr lappteknik
Birgitta1 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-08-20, 09:51   #43
dunderlina dunderlina är inte uppkopplad
Forumvärd
 
Medlem sedan: jun 2008
Inlägg: 155
Hej alla syglada vänner

Nu tänkte jag om det finns intresse för att starta en liten grupp i Quilt-Lappteknik så är det nu på gång Då blir det en undergrupp från Madamerna.Så Tjejer!!Hops kanske finns nån kille med *L* Ni som känner för och vara med Skriv här gärna om ni vill ha Dag-Kväll enda dagen i veckan jag inte kan är Fredagar Nu vet jag ju inte vart vi bor alla men inget avstånd är ju förlångt så sett och jag värnar om det går att samåka och att i den mån det går träffas hos varandra Så jag tycker vi börjar här och ser hur intresset utvecklas Se det som något kul att träffa lika sinnade och en god fika sitter aldrig fel Obs Jag är bara nybörjare inom området...*L*
Bifogade bilder
 
dunderlina är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-09-11, 19:13   #44
cattarodde cattarodde är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2006
Inlägg: 78
Ang träff i skåne

Hej!!
Jag är oxå intresserad av en liten träff med andra skåningar här!! Bor i Veberöd och ser att många som vill med inte har körkort och vissa kan ha svårt att ta sig så långt, men om man kunde ordnat några samlingsställen, kan jag ju hämta upp er, kan nog ordna en buss på jobb om vi blir så många!! Jag kör buss i Sjöbo, och lättast att låna en buss är ju helgen...och då är kanske de flesta lediga!! Får in 55 pers i bussen... Får kanske betala en liten summa för bussen, men det är inte mycket det rör sig om!!
Så det är bara att sätta ett datum och hoppas att så många som möjligt kan!!!
De som vill hålla i det, kanske kan göra en anmälningslista??!!

Mvh
Catta

Ps. Självklart ställer jag upp och kör!!!
cattarodde är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-09-11, 19:52   #45
Birgitta1 Birgitta1 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2008
Inlägg: 7
Hej det skulle vara roligt att vara med i gruppen jag bor i Alestad Sjöbi jag har körkort har hållit på med lappteknik i många år kommer från Vetlanda i Småland
Birgitta1 är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons