Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > sysidan.se
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2011-02-04, 08:29   #1
Lottan Lottan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2006
Inlägg: 983
Marginalen

Jag vet inte vad jag ska kalla det men till höger här i bild brukar det ju vara lite annonser och smått och gott för oss sygalningar och det har hittills varit alldeles lagom mycket. Men nu vet jag inte riktigt om jag tycker det är lagom längre, Det har varit så skönt med Sysidan att slippa alla fladdriga reklamer som blinkar och snurrar med bilden när man scrollar och som hela tiden pockar på uppmärksamhet men nu har det blivit en hel del sånt här också tycker jag. Kan kanske tänka mej att det inbringar lite pengar för annonskostnaden men det hade varit hundra gånger roligare om det hade rört vårt handarbete istället. Har man dessutom en dator med lite halvbra prestanda tar det så enormt mycket kapacitet när allt sånt blinke blink ska laddas ner när man helst av allt bara vill titta på allas fina alster och läsa och lära sej av alla här. För övrigt är detta en helt underbar sida och jag hade gladeligen betalt en medlemsavgift bara för att slippa dessa tradiga reklaminslag på sidan.
Lottan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-02-04, 09:01   #2
Sykatten Sykatten är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2009
Inlägg: 97
Om du inte vill se annonserna kan du ju ladda ner någon form av Adblock-program. Har du det så blockeras alla annonser.
Sykatten är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-02-04, 09:03   #3
Lottan Lottan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2006
Inlägg: 983
Men då blockeras ju ALLA annonser och jag vill ju se det som har med sömnad och göra.
Lottan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-02-04, 13:32   #4
KGinArt KGinArt är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2007
Inlägg: 5
zooma in & zooma ut!

Om du använder Internet explorer, det står i listen längst upp på denna sida, då kan du använda förstoringsknappen som är längst ner till höger, också på denna sida.

Förstoringsknappen funkar så att du ökar procenten på visning av sidan, ex 125% när du får en "rull list" längst ner så kan du "flytta ut" reklamen utanför sidan om du vill!!

Hoppas att det inte blev snurrigt...

Kom ihåg att om du går in på andra sidor med denna förstoring så kan du missa lite, men då är det ju bara att ändra tillbaka...

lycka till!!!
KGinArt är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-02-11, 21:10   #5
ichigo ichigo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 3 988
Jag avskyr också reklam som blinkar och har sig, då blockerar jag dem. Så i rent marknadsföringssyfte är det bäst att ha reklam som är stilla bilder, för då låter jag dem vara och kanske går in och tittar på sidan! Så jag försöker alltid uppmana sidor att trycka på annonsörer att göra stillbilder istället för de som rör på sig, för det blir bäst för alla. Bättre för annonsören och sidägaren eftersom folk inte blockerar lika gärna, och bättre för kunden som slipper störmoment.

Om man vill blockera enstaka med AdBlock (Firefox-plugin) så högerklickar man på bilden, väljer Blockera, sedan i rutan som dyker upp tryck inte bara på ok, utan byt till "Eget" (av de 4 urvalen under "sök efter mönster") istället, så blockeras bara just den bilden som är jobbig.
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons