Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Allmänt forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2007-07-26, 11:07   #31
Avslut0801 Avslut0801 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2006
Inlägg: 335
Jag håller också på Michael, han gör snygga kläder och verkar dessutom så trevlig. Men vad synd jag tyckte om Kayne då! Visserligen var hans kläder inte så lyckade (minst sagt, trots att Elvis är min idol), men ändå...

Sen tycker jag att det är tråkigt att de lämnade Manhattan, att programmet spelas in där tycker jag är halva grejen.
Avslut0801 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-07-26, 19:13   #32
avslutad081031 avslutad081031 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2006
Inlägg: 766
I första säsongen står det i slutet av varje program, jag citerar:

"The judges considered both their scores and input from the Producers and Bravo in reaching their elimination decisions."

Det betyder alltså att annat än designerns talang eller design vid just den tävlingen spelar in om huruvida personen skall bli eliminerad eller ej... lite synd.
avslutad081031 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-07-27, 07:10   #33
AnnaB AnnaB är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2005
Inlägg: 92
Jo, jag har också sett det där och tyckt det var trist. Jag tror att det förklarar varför en del knäppgökar/lustigkurrar går vidare så långt i varje säsong. Det ska göra bra tv helt enkelt. Något som jag själv nog inte håller med om...
AnnaB är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-08-15, 21:21   #34
avsl0203 avsl0203 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2006
Inlägg: 1 918
Oj vad det var spännande att titta på dagens avsnitt. Satt och hummade.. hurrade och hejade på deras framfart och ideer alldeles för mig själv. Att sedan få höra domarnas åsikter och tänk de har om de fyra var intressant. Tyvärr så har jag missat en hel del av de senare avsnitten. Hur som helst så ska det bli trevligt att få se vad de skapar för kreationer att visa upp på visningen. Å så får man snällt vänta i två veckor på vad det blir, spännande Kan Laura få en tillräckligt stor variation på sina coctailklänningar, kan Uli få till fler snygga spännande plagg som inte är samma samma, Har Michael insett sin starka sida, och kan Jeffrey hålla sig till det sofistikerade råa?

Senast redigerad av MonikaW den 2007-08-15 klockan 21:25.
avsl0203 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-08-15, 21:25   #35
vulnevia vulnevia är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2005
Inlägg: 345
Du får vänta TRE veckor, nästa vecka är det fotboll, veckan efter ska dom sitta och tråkprata allihopa som var med, veckan efter är det väl sista avsnittet
vulnevia är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-08-15, 21:26   #36
avsl0203 avsl0203 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2006
Inlägg: 1 918
Nej vad säger du är det bata prat nästa gång.... Det var jag inte beredd på jag trodde nästa avsnitt var det sista.
avsl0203 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-08-15, 23:40   #37
vulnevia vulnevia är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2005
Inlägg: 345
Nä, det ska ju vara ett sånt där då dom går igenom allt och dom snackar väl en massa skit om varandra etc... Kan väl iofs vara ganska roligt att se på, men Fashion Week är ju många gånger bättre
vulnevia är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-08-16, 01:03   #38
ichigo ichigo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 3 988
Ja, genomgång brukar vara tråkigt, speciellt om man nästan bara visar gamla klipp, som med t.ex. America's next Top Model..

Men, om de visar nya klipp av när de syr så kan det ju vara intressant. Men jag gissar att det inte är lika intressant för mainstreampubliken, så det blir nog mer intriger som visas.....

Nästa gång blir alltså fotboll? bläääääh. Alltid ska sport få klampa in över på andras tider! Jag tycker att sport ska behandlas på samma sätt som andra program! Alltså inte ta över andra programs tid! Varför denna specialbehandling av sport.. suck. Det skulle ju vara ett jäkla liv om någon visar sömnad eller liknande istället för fotboll.
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-08-16, 11:32   #39
Avslut0801 Avslut0801 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2006
Inlägg: 335
Även om jag tycker det är surt att behöva vänta en vecka allt som oftast för att det skall spelas fotboll eller ishockey tycker jag inte att det är så konstigt. Sport skall ju visas i direktsändning! Fast nästa vecka är det tydligen Sverige-USA...där kan man ju undra varför det är så intressant. Det är ju inget VM-kval på gång...Nä, träng gärna bort ordinarie progam med EM-kval, VM-kval, OS, VM, EM..., men för nån sabla vänskapsmatch vill jag inte vänta!
Avslut0801 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-08-16, 22:00   #40
Noe Noe är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2006
Inlägg: 40
Vi får väl sy nästa vecka istället...
Noe är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-08-17, 21:13   #41
bandykullan bandykullan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2006
Inlägg: 157
Personligen är jag ganska glad för att det inte är något nästa vecka, eftersom jag inte kan se varken ordinarie sändning eller reprisen då. Det var samma sak den här veckan så jag kunde bara se sammanfattnings-videon som de har på hemsidan, och läsa Tims kommentarer förstås. Jag tycker det är mycket intressantare vad han har att säga än höra vad domarna tycker.
bandykullan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-08-17, 22:52   #42
ichigo ichigo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 3 988
Jag skulle gärna vilja besöka siten, men jag vågar inte! Jag vill inte veta vem som vann.

(och jag behöver textat för jag är döv)
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-08-18, 21:09   #43
bandykullan bandykullan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2006
Inlägg: 157
Ja, man behöver lära sig att inte titta på vissa delar av siten, men jag har lyckats att inte spoila mig.

Förresten måste jag säga att ingen av finalisterna är riktigt min favorit, men jag tror nog jag hejar mest på Michael ändå.


(och Helena, jag brukar posta som Obi Anne annars på nätet)
bandykullan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-08-18, 23:36   #44
ichigo ichigo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 3 988
ååh Obi Anne! Längesedan! Roligt att se dig här!

Jag tror att jag också hejar på Michael. Brukar inte alltid älska vad han gör, men han verkar vara en bra och snäll typ.
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-09-05, 21:14   #45
ichigo ichigo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 3 988
Dubbelavsnitt av project runway idag... Visste inte det så jag var glad över att jag märkte det! Skriver nu under reklamsavbrott.

Sista avsnittet nu alltså, och finalisterna visar sina arbeten...

Jag är glad över att Jeffrey (eller vad han nu heter) fick vara kvar (han blev beskylld för att inte ha sytt sina kläder), för han verkar ha de mest intressanta kläder. Men ja, det är att vänta o se när modellerna går uppe på podiet. Tycker att Uli o Michael har lite för lika kläder, och inte i min stil heller.

Lauras kläder kan vara fina, så de får jag se på podiet vad jag tycker.
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons