Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Allmänt forum

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2009-09-25, 16:09   #1
AnnLindahl AnnLindahl är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2008
Inlägg: 269
Allt om handarbete

Är det någon som har fått tidningen Allt om handarbete? För den brukar komma den 20:e varje månad, men nu är det den 25:e och den har fortfarandes inte kommit. Så har nån annan fått den?
AnnLindahl är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-09-25, 16:27   #2
myway myway är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jun 2008
Inlägg: 115
Allt om Handarbete

Nej, jag har inte heller fått den.
myway är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-09-25, 18:16   #3
marielo marielo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2006
Inlägg: 25
Enligt Pressbyråns hemsida så skall nästa tidning komma 6 okt.
marielo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-09-25, 21:42   #4
Mavae Mavae är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2008
Inlägg: 110
Jag var inne på deras hemsida och den har ersätts av en svensk/dansk webshop...?
Mavae är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-09-25, 21:57   #5
Victoria_AB Victoria_AB är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2005
Inlägg: 87
Jag prenumererar också på "Allt om Handarbete" och har saknat den i brevlådan. När jag ringde "Allt om Handarbete" för ett par dagar sedan fick jag reda på att tidningen är försenad och kommer till prenumeranterna i början på nästa vecka.

NYHET: Tidningen kommer från och med det kommande numret vara uppdelad i en sytidning OCH en sticka-virka-tidning. I och med denna uppdelning får man sedan välja vilken tidning man vill ha, eller om man vill ha båda.
Victoria_AB är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-09-27, 13:12   #6
aaaaaa aaaaaa är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2006
Inlägg: 447
Det var ju en bra nyhet, jag sa upp tidningen därför att det , i mitt tycke, var alldeles för mycket stickat i den. Så nu kanske man ka fundera på en prenumeration igen ....vill säga om de också kommer med lite nyare modeller...
aaaaaa är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-09-27, 14:40   #7
Victoria_AB Victoria_AB är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2005
Inlägg: 87
Jag tycker som du Elise. Det är länge sedan jag var inne i en sticka-virka-period, så det är bara symönstrena som är intressanta för egen del. Enligt Allt om Handarbetes kundtjänst är det många som har haft synpunkter på detta med en tidning som till hälften är ointressant, och därför blir det nu en uppdelning.

Det tycker jag låter jättebra, OM sytidningen kvalitetsmässigt bli bättre. Jag blir ju inte gladare bara för att allt "sticka- och-virka" försvunnit. De sidorna kan man ju bläddra förbi. Precis som du så har jag alltså nu förhoppningar om att de tagit tag i sitt allvarligaste problem med symönster som måste kännas nyare och fräschare. Det skall därför bli lite extra spännande med nästa nummer...
Victoria_AB är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-09-28, 14:34   #8
Gidget Gidget är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2005
Inlägg: 718
Jag fick de nya tidningarna idag och välkomnar detta att de delar upp det eftersom jag inte heller stickar så mycket längre. Jag tyckte om sömnadstidninggen och kommer att fortsätta med den ett tag till. Det fanns lite förbättringar på mönsterarken och jag hittade några kläder som jag blev sugen på att göra. Man ska välja senast den 5 oktober hur man vill ha det i fortsättningen om man är prenumerant. Den 24 oktober kommer nästa sömnadstidning och den 5 november nästa sticktidning.
Gidget är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-09-28, 17:06   #9
AnnLindahl AnnLindahl är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2008
Inlägg: 269
Jag fick också tidningen idag och det kanske inte är helt fel att dem delar upp sömnad och stickning på två tidningar.
AnnLindahl är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-09-28, 18:32   #10
MiaL MiaL är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2003
Inlägg: 410
Är det nån som lyckats få en bekräftelse på tidningsvalet på den angivna hemsidan? Jag hamnar bara tillbaka på samma sida fast med bägge tidningarna markerade istället för bara sömnad.
Hoppas verkligen de skärper till sig...för det här var ännu ett sömnpiller.

Mia
MiaL är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-09-28, 19:00   #11
Bluecloud Bluecloud är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2006
Inlägg: 157
Jag fick dessutom med en annan persons räkning, förutom min. Denna person lär ju inte heller ha fått sin tidning.

Redaktionen går inte att nå per mail, jag har svårt att ringa dagtid och jag tror inte att jag har lust att hjälpa dem med "kundnöjdheten" genom att informera dem om detta genom att sända ett brev.

Innehållet i den nya sömnadstidningen var nog inte alls i min smak, men det brukar ju variera så jag hänger kvar ett tag till.
Bluecloud är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-09-28, 20:58   #12
stenbeckan stenbeckan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2005
Inlägg: 1 118
Jag fick den också idag o vet inte vad jag tycker... Jag har ju betalt premuration för "gamla" tidningen men vill jag ha allt nu så måste jag betala mera....
Känns lite som om man blivit lurad på en del...
stenbeckan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-09-28, 23:53   #13
MELLANDELEN MELLANDELEN är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2007
Inlägg: 131
Nej, jag fick inte heller någon bekräftelse på tidningsvalet. Jag gjorde säkert om proceduren 3 ggr så nu hoppas jag att de har fattat vilken tidning jag vill ha.
Jag tycker det är stenåldern att inte kunna nå dem via mailen.
MELLANDELEN är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-09-29, 06:54   #14
monicka monicka är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2007
Inlägg: 335
Jag tänkte jag skulle ta med svarskortet och posta det i dag via snigelposten...rev av det och upptäcker att det inte fanns någon annan adress på svarskortet än min...vilket innebär att jag förmodligen skulle få tillbaka det...eller skicka det i ett kuvert som jag frankerar själv?

Kanske har de haft för mycket med att göra om hemsidan! Får väl prova gå in där och se...fast det verkar ju svårt...
monicka är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-09-29, 08:00   #15
MiaL MiaL är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2003
Inlägg: 410
Ang svarskortet så har dom tryckt fel...deras adress är på baksidan av inbetalningskortet, Med plats för frimärke!!! Helt otroligt.
Sen försökte jag logga i på "mina sidor" på hemsidan för det stod att jag kunde utföra mina ärenden där, kanske även detta, men där kunde jag inte logga in heller. Suck

Så nu funderar jag på att faxa in lappen...att kunna maila får vi nog vänta ett sekel till på.

Jag vet jag klagar hela tiden..men jag tänker behålla tidningen iallafall.
MiaL är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:50.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons