Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > sysidan.se
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2007-04-14, 20:02   #1
linafelicia linafelicia är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2006
Inlägg: 64
diskussionsfavoriter

Ibland hittar jag en tråd som jag tycker är jättebra, något nytt som jag vill komma ihåg att testa eller så.
Kan man lägga upp trådar som favoriter någonstans? Jag vet att man kan göra det på andra forum men hittar inte funktionen här.

Hur länge sparas diskussionerna?
Kan jag spara adressen i mina favoriter i webbläsaren och vara säker på att diskussionen finns kvar långt senare?

linafelicia är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-04-14, 20:58   #2
xyzavslutat xyzavslutat är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 425
Det går bra att spara vilken sida som helst här i forumet i "favoriter".

Vad jag förstår så sparas diskussionerna i "all evighet" här, men medlemmar kan dock ta bort sina diskussioner själv, tror jag, vilket gör att det då blir svårt att följa tråden.

Det bästa du kan göra, tycker jag, är att kopiera diskussionen och klistra in den i Word eller liknande, då har du kvar den så länge du själv vill.
xyzavslutat är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-04-15, 05:46   #3
linafelicia linafelicia är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2006
Inlägg: 64
Det är ju bra att diskussionen sparas så att jag kan lägga den i favoriterna i webbläsaren men nackdelen med det är att då är det bara i den datorn jag sitter vid som det sparas på.
Om man hade kunnat ha egna favoriter hade jag kunnat se dom på vilken dator som helst bara jag var inloggad på sysidan.
På familjeliv t.ex. kan jag klicka på forum och då får jag upp en lista med alla diskussioner jag själv deltagit i och andra som jag valt att lägga till som mina favoriter och då ser jag också direkt om det tillkommit några nya svar sedan jag var inloggad senast.
linafelicia är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-04-15, 12:56   #4
xyzavslutat xyzavslutat är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 425
Det du beskriver är ju en jättebra funktion, att ha tillgång till en egen sådan sida på ett forum, det borde sysidan ta efter!
xyzavslutat är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:24.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons