Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tekniker > Maskinbroderi
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2007-03-24, 10:38   #16
Amda_design Amda_design är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2005
Inlägg: 593
hi hi när jag köpte min SE så ver inte ens min gubbe medveten om det haha
Ringde honom som satt i bilen och sa: " I morgon ska vi skriva papper på en symaskin" Gissa om han bllev snopen, men sen sa han jag har ju bilarna och hundarna jag lägger våra pengar på så varför skulle du inte få ha något du med.
Då tänkte han inte på att jag spenderar precis lika mycket tid på bilarna och hundarna då det är mitt intresse med
Det enda han beklagar sig över numera är att jag inte sitter tillräckligt vid maskinen Skulle han få som han ville skulle jag sitta med den jämnt då han gillar dess arbete.

Till denna korkade och totalt ouppfostrade människa som ringer dig A9...Nästa gång hon ringer så säger du att hon borde gå på en charmkurs + en i lite folkvett sen lägger du på luren. Inte kan man ringa så där som hon gör.

Ha en bra dag i vårsolen från Amandha som sitter vid sin SE i solen
Amda_design är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-03-24, 13:07   #17
helen helen är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 699
Det är klart att jag pratar med min maskin , hon he ta ter ju Inger (DesInger1) Har haft både katter och hund, och har pratat med dom, så varför inte med Inger? visserligen får jag aldrig svar, men som dom flesta vet så är det så lätt att säga; jäkla maskin vad är det med dig, när den inte gör som man vill: Det är inte konstigare än när man har bil :Hej lilla pärlan nu ska vi åka och
helen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-03-24, 13:25   #18
helen helen är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 699
JU en sak till ge henne som trakaserar dig Sy- sidans adrress, så hon vet vad vi tycker om henne. Hoppas att hon inte är medlem. för meningen med sy-sidan är ju att vi tillsammans ska kunna hjälpa varandra
helen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-03-24, 13:35   #19
Evalen Evalen är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2006
Inlägg: 469
Helen: Jag skojade bara lite när du pratade med din maskin, det gör nog jag åxå , hoppas att du inte tog illa upp En sak till Annie: Det här är ju våran hobby. Jämnför med hobbies som tex golf, dykning, segling. Visst fasen är vi värda dom här dyra "leksakerna" Jag kom inte undan med "bara" 30000 och det var mitt morsarv som gjorde detta möjligt, hon hade detta intresset åxå så jag har ingen ågren.
Evalen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-03-24, 14:38   #20
avslutad141023 avslutad141023 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 1 114
bevare mig väl

jag hoppas innerligt att slippa henne här...
då kryper jag in under täcket o raderar mej här ifrån..


Tänk vilken tur vi har som unnar oss en inger, ettan, Bröderna o allt vi kallar våra maskiner..

o tänk vad kul det e o hitat nya vänner som man står på lika fot med vare sig man e gammal eller ung,

kom just på ensak...
jag köpte min Rose den 6 februari 07, dagen efter blev jag medlem här...

första februari köpte jag ju min 955e som jag hade i 2 dagar. jag har ju bara hållt på i mindre än e2 månad oredan köpt 3 maskiner, vuxit ur en o sålt 2.
himmelvar ska detta sluta. beroende framkallande helt klart, dyrt, roligt o habegäret bara växer

Senast redigerad av Pulvertroll den 2007-03-24 klockan 18:50.
avslutad141023 är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:55.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons