Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tekniker > Maskinbroderi
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

 
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2007-03-23, 14:31   #1
avslutad141023 avslutad141023 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 1 114
Är det fel att vara ärlig om en maskin??

När jag hade min Rose ute på försäljning så fick jag kontakt med en tjej. som fortfarande ringer ibland o frågar om saker...

Har har helt ärligt berättat för henne om Rosens begränsningar o att jag på en månad växte ur henne. tjejjen ville dessutom sy på jacko o texta på häst prylar, och vet jag ju av egen erfarenhet att det e knepigt med Rosens lilla ram o att få texten snygg har man två bokstäver brevid varandra som e samma o klippet går i den ena blir det inte bra, text är svårt.

såå jag sa rakt ut köp inte min Rose, satsa på en riktig maskin...men vill du så får du som jag sa.

I dag ringde hon o hade köpt sig en annan maskin en orkidea, hon var jätte glad då hon fått den till bara lite högre pris än jag bad om..

Jag fick dessutom en utskällning varför jag inte hade sålt maskinen till henne utan hon behövt åka en bit för sin maskin. o den var ju så superbra o inga problem med att skriva med.

Nu hade hon bara provat att skriva i 10X10 ramen, så hon var ju jätte nöjd...


efter 3 timmar ringer det igen då vill hon ha support på hur man får det snyggt när man klipper ihop två texter. något sådant program fick hon ju inte med o hon vart himla fundersam över mellanrummet i texten som blev när hon listat ut förflyttningen..

Avslutningsvis får jag höra att alla hennes problem skulle inte hänt om jag sålt min maskin till henne...
Jag försökte säga att det nästan e samma maskin.

Suck där fick jag för att jag var ärlig,
Hur man än vänder sig står man med arschlet bak...

personligen kan jag säga till vem som helst att är man nöjd med små handuks bodyrer, eller små grejjer o nöjja sig med 10X10 ramen är ju Rosen ovärderlig, men jag måste i ärlighetens namn säga att vill man ha snygga texter välj inte en Rose..


ärligt talat hur mycket berättar ni andra om nackdelarna när ni säljer en symaskin??

Den frustration o ilska jag känner med mitt beg köp önskar jag ingen annan
A9 större o fulare troll än vanligt i dag
avslutad141023 är inte uppkopplad   Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:45.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons