Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Gammal 2005-02-17, 12:51   #16
UlricaGunnarstedt UlricaGunnarstedt är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 2
Hej allihopa. Jag är nybliven medlem på detta suveräna forum och håller på för fullt att försöka hitta en bra sy/broderimaskin. Jag håller med er, ofta sitter jag och letar priser m.m. på nätet när barnen har somnat men det är ju helt omöjligt och efter att ha besökt sjuttioelva sidor snurrar det mer i skallen än det gjorde innan. Pricerunner borde verkligen börja jämföra symaskins priser. ska nog försöka pressa dem lite för jag börjar bli desperat!!!
/ullis
UlricaGunnarstedt är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-02-17, 15:22   #17
Riggan Riggan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2004
Inlägg: 4
Hej igen!
(Har gjort flera olika inlägg på rad)
Jag har redan varit på pricerunner för att jag ville ha prisjämförelse på symaskiner inför mitt maskinköp. De tackade och tog emot min önskan, men det krävs nog att många önskar samma sak för att de skall göra något åt saken.
Jag letade på alla tänkbara sidor inför mitt köp men hittade inga priser någonstans, väldigt frustrerande då priset är en avgörande faktor, iallafall för mig.
/ Rigmor
Riggan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-02-17, 16:09   #18
mia-maria mia-maria är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2004
Inlägg: 369
Som nån föreslog i början på den här tråden, så borde vi mejla dem en länk hit så kanske de får upp ögonen för att det visst finns en marknad... nån som känner sig manad?
mia-maria är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-02-17, 18:30   #19
Jessica Jessica är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2004
Inlägg: 43
symaskinspriser

Hej
För massor av år sen var jag på någon mässa av något slag där det fanns en monter med symaskiner och jag var lite nyfiken på prisläget, jag tror det var Pfaff maskiner. I alla fall Kvinnan som stod i montern ville inte säga priset på maskinerna utan pratade på om att mina behov styrde ifall jag behövde en elektronisk eller mekanisk maskin, berodde på vilka sybehov jag hadde. Och att det var en förträfflig övermatare på Pfaff maskinerna. Men det var ju inte det jag frågade om.
Det jag frågade om fick jag alltså inte svar på.
Jessica är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-02-17, 18:38   #20
IrenePanik IrenePanik är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2004
Inlägg: 183
Thumbs down Trist, Jessica

Trots allt handlar vi inte om vi inte absolut måste, om vi inte behandlas med respekt. Jag menar att om vi vill ha en viss sak, finns det ju oftast andra som säljer likadana... Åtminstone jag funkar så. Att få ett svar man önskar kan vara avgörande - åt båda hållen. Dessutom borde just frågan om pris vara lätt att svara på!

//Irene Panik
IrenePanik är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-02-19, 14:47   #21
Textilina Textilina är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 2
www.miasquiltbod.se har försäljning av Janome symaskiner. Där finns priser på dessa modeller.
Bra och inspirerande sida för övrigt! Fina bilder, mycket aktiviteter osv
Textilina är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-02-21, 12:19   #22
Ploppan Ploppan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 447
Håller just nu på att samla på mig olika prisuppgifter från nätet. Har ett väldigt rörigt Excel-ark eftersom jag inte ens bestämt vilken maskin jag är intresserad av.

Priser på pressarfötter hittade jag på
Dittrich Nähmaschinen - Tyskland för Baby Lock, Bernina, Brother, Husqvarna, Pfaff och Singer.
Välj "Zubehör" från menyn till vänster. Pressarfötter heter "Nähfüsse" på tyska.
Ploppan är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:24.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons