Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Gammal 2014-03-13, 17:37   #1
Samigabriell Samigabriell är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2007
Inlägg: 586
katt i lådan

Fick nog av min mycket exentriska skogisdam. Har flera gånger Fått tips om att ställa en kartong på sy bordet så skulle man få vara ifred. Inte hade jag då några förhoppningar om att hon skulle låta sig luras. Döm om min förvåning... men vad tusan kunde ju bevisa att det inte funkade om inte annat.
Hon gick å la sig i lådan! Och hon fick dessutom hoppa ner från bordet medvanliga maskinen och upp på ett annat... jag är något förvirrad. Hon gör aldrig någonsin något man önskar annars och så gör hon detta.

Man skulle kunna tro att jag syr en katt!!!

Lådtricket fungerade!!!
så nu har jag en katt sovande i en låda på sy bordet. För tro inte att det funkar på bordet där jag tycker blir bra! Nej den ska stå precis där!!!
Bifogade bilder
  
Samigabriell är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-03-13, 20:06   #2
spacepingo spacepingo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2009
Inlägg: 75
Hihi vilken lustig kisse Mina två grabbar är inte ett dugg intresserad av att vara med när jag syr som tur är. Helt fantastisk lösning på problemet, så enkelt.
spacepingo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-03-17, 21:20   #3
Dellen Dellen är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2013
Inlägg: 30
Vilken go kisse. Jag har en rottisvalp som ligger under bordet. Rätt som det är lägger han sitt huvud på min "gasfot"...
Dellen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-03-18, 07:47   #4
Samigabriell Samigabriell är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2007
Inlägg: 586
Mattis hon bits

Naaaaaw! Lite gasningshjälp alltså när du kör för långsamt. Den här kattmaten hon lägger sig runt pedalen och "biter i foten om jag inte fattar att hon är hungrig.
Hon gör även något som är farligt! Och hon vet att hon får fart på mig! Hon drar ur knappnålar ur nåldyna och kastar dem på golvet!
Lugnt och fint med perfekt precision drar hon ur en utvald nål och släpperden på golvet. Tack och lov har hon inte visat något intresse för tråd! NNålarna är lättare att kontrollera...


man ska ju inte klaga. Timmarna i sy rummet kan bli många OCh ensamma så lite sällskap är trevligt. Hmmmmm
Samigabriell är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-03-18, 08:08   #5
Samigabriell Samigabriell är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2007
Inlägg: 586
Mattis hon bits

Naaaaaw! Lite gasningshjälp alltså när du kör för långsamt. Den här kattmaten hon lägger sig runt pedalen och "biter i foten om jag inte fattar att hon är hungrig.
Hon gör även något som är farligt! Och hon vet att hon får fart på mig! Hon drar ur knappnålar ur nåldyna och kastar dem på golvet!
Lugnt och fint med perfekt precision drar hon ur en utvald nål och släpperden på golvet. Tack och lov har hon inte visat något intresse för tråd! NNålarna är lättare att kontrollera...


man ska ju inte klaga. Timmarna i sy rummet kan bli många OCh ensamma så lite sällskap är trevligt. Hmmmmm
Samigabriell är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-03-19, 19:16   #6
ann-marie.gunnarsson ann-marie.gunnarsson är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2005
Inlägg: 61
Vilket bra tips! Har 4 katter varav ett par av dem gärna är med när jag syr. De brukar försöka ligga farligt nära nålen...........
ann-marie.gunnarsson är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:55.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons