Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Allmänt forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2011-11-01, 13:39   #1
John1 John1 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2011
Inlägg: 3
Letar efter sykunnig person

Hej,

Först och främst så vill jag klargöra att jag inte försöker marknadsföra eller annonsera på annat sätt. Det enda jag vill uppnå med detta inlägg är att hitta en sykunnig person som kommer hjälpa mig med en sak relaterad med att sy.

Enligt era regler kan jag enbart uttyda att det är förbjudet om jag skulle få kommersiell ersättning, men så är inte saken här.

Det är inget stort uppdrag i sig. Det är mest så att jag personligen inte har någon erfarenhet av att sy och behöver därför be om hjälp av någon med mer erfarenheter än vad jag har. Jag letar efter en person som har goda kunskaper i att sy olika sorters klädesplagg. Du ska vara kunnig inom ett väldigt spritt område. Du kommer utföra ett uppdrag där jag erbjuder kompensation i form av pengar, design/html. Det är också ett plus om du har goda erfarenheter i att skriva texter men det är ingen tvång då jag kan utforma texterna ifall det skulle behövas.

Om detta är något som intresserar dig, kontakta mig på min mail: sparkdrakt@hotmail.com

Om jag använder mig av fel forumssektion hänvisa mig vänligen rätt.

Mvh

Senast redigerad av John1 den 2011-11-01 klockan 14:10.
John1 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-11-01, 15:37   #2
ulindh ulindh är inte uppkopplad
admin
 
Medlem sedan: sep 2003
Inlägg: 792
Sätt in en annons istället under uppdrag sökes, på annonsmarknaden: http://www.sysidan.se/classifieds/

Kostar inget.
ulindh är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-04-25, 23:05   #3
John1 John1 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2011
Inlägg: 3
Vill uppmana sykunniga att jag åter igen söker sykunnig person som kan genomföra ett liknande uppdrag. Tyvärr minns jag inte vem jag senast var i kontakt med men jag är öppen för vem som helst som är sykunnig att kontakta mig. För säkrast kontakt maila mig på den mail som finns i annonstråden: http://www.sysidan.se/classifieds/view.htm?ID=4753 och inte den mail som finns i denna tråd i översta inlägget.

Vet ej om detta räknas som reklam, inte direkt att jag gör reklam för någonting så jag antar det är lugnt.

Betalning: pengar.

Mvh
John1 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-04-26, 11:36   #4
jossebell jossebell är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2004
Inlägg: 121
rätt ställe

väldigt många på sysidan har djup kännedom om sömnad så du skulle kunna få massor med svar. Men kanske ska du tala om lite mer vilken kunskap du eftersträvar. Kanske om du vill att personen/personerna ska bo på något särskilt ställe? Och som tidigare skrivits, gö gärna en annons
jossebell är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-04-26, 16:37   #5
John1 John1 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2011
Inlägg: 3
I annonsen kan du läsa om vad som behövs. Men för att klargöra det bättre här behövs det en guide om hur man syr en sparkdräkt/one piece till barn till en hemsida jag äger. Gärna en steg för steg guide, inga bilder behövs. Du kan befinna dig vart som helst i världen och det enda du behöver är en dator med Internetuppkoppling och en mail adress så att vi kan hålla kontakten. Ord: ca 700. Betalning: ca 300 kronor, vi kommer överrens!

Tack för din feedback!
John1 är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:26.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons