Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Gammal 2008-11-22, 09:47   #76
Sotis Sotis är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2007
Inlägg: 1 332
Jamen så är det ju! De väntar på att någon av våra stora hundfarbröder ska ringa och tipsa om kul bus man göra! Min skulle kunna berätta om hur man obducerar mjukdjur väldigt fort och han har också bra tips om vad man kan göra med strumpor, vantar och andra småplagg...
Sotis är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-11-22, 10:03   #77
Delfintua Delfintua är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2006
Inlägg: 3 987
Just precis
Min gangster kan lära dom läsa väldigt fort, han älskar tidningar och komihåg lappar med viktiga data på
Delfintua är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-11-22, 12:49   #78
Shania Shania är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2008
Inlägg: 145
Vilka underbara valpar. Undrar om du håller på att lära dem att skicka SMS? Kan vara bra när dom har flyttat hemifrån, eller hur?
Shania
Shania är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-11-22, 19:19   #79
avsl0901 avsl0901 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2008
Inlägg: 51
Hahahahaha

Tack alla för era roliga kommentarer. Ja nog kan dom en del bus redan. På lördag då flyttar 4 st och det känns bra, sen så flyttar 2 lite sennare och resten har inte fått ett hem, men det kommer säkert ..hoppas alla har flyttat innan Jul.
avsl0901 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-11-22, 19:29   #80
Alice Alice är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2003
Inlägg: 593
Ja annars vet du ju vart du kan fosterhemsplacera dom, vilken julklapp det vore
Alice är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-12-04, 19:16   #81
avsl0901 avsl0901 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2008
Inlägg: 51
Sista Valparna

Nu så har vi bara några vildbasar kvar och Mamma Ylva och Pappa Bamse tuktar dom med säker tass och morr. På söndag ska vi ha visning i Stockholm mellan 11-3 då har vi special pris på valparna som bara gäller då. Så vi hoppas att det kommer många och tittar och några som åker hem med en fin fin valp.

Namn:  002.jpg
Visningar: 282
Storlek:  23.9 KB
avsl0901 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-12-04, 19:23   #82
Karlastrid Karlastrid är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2007
Inlägg: 77
Oj vad söt han är. Det måste vara härligt att få ta hand om de urgulliga små lurvisar. Fast man kan ju inte behålla alla. Hoppas att ni har lyckan att få dem sålda till snälla människor .Lycka till.
Karlastrid är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-12-04, 19:26   #83
Alice Alice är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2003
Inlägg: 593
Men helledud med lilla tungspetsen ute och allt. Sååå söt man kan vara. Hoppas jag hinner vinna pengar tills helgen då så tar jag dom som är kvar hi hi. Jag ska genast ta och skrapa en triss lott. Jag vill passa på och önska allihopa lycka till i livet och hoppas dom får mycket kärlek hos sina nya familjer. Tack för att vi fått förmånen att följa dom på väg ut i livet
Alice är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-12-04, 22:14   #84
Delfintua Delfintua är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2006
Inlägg: 3 987
Men den här som lipar vill ju jag ha!
Har precis en slyngel i huset så jag vet att det är pest och pina mellan varven men den här är ju bara för go. Guben skriker rakt ut men jag vill ha. Så gullig!
Delfintua är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-12-07, 12:47   #85
avsl0901 avsl0901 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2008
Inlägg: 51
Svår sålda

Nu kommer jag snart Alice med de sista valparna. Vildbasrna är svår sålda , Folk har nog inte så mycket pengar det är ju dåliga tider och då håller man hårt i börsen. Men jag har ju några dagar till på mig innan Jul. I kväll ska vi gå med i hundparaden i Öregrund det är skylt söndag och det är en massa jippon på stan. Kanske finns det någon där som är golden spekulant.

Namn:  011.jpg
Visningar: 267
Storlek:  29.0 KB
avsl0901 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-12-07, 13:31   #86
Alice Alice är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2003
Inlägg: 593
Åh min gud så underbart, dom är så välkomna! Ja nog är det tomt i plånboken allt men hjärterum finns ju alltid hi hi. Hoppas ni får en fin skyltsöndag och nog lär dom dra blickarna till sig om du ska ha dom med dig. Men dom är alltid välkomna hit och tänk så lycklig Malte skulle bli för att få småsyskon.
Alice är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-12-07, 13:34   #87
iamia iamia är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2006
Inlägg: 722
Å så himla gosiga dom är, jag håller med dig Tua jag har en slyngel här jag med. (Men jag har "sesester" idag för hon är med husse o jagar)
Jag är så glad att vi fått följa med dom den första tiden, jag ska hålla tummarna att dom får bra hem.
Åsa
iamia är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-12-07, 19:21   #88
BodilN BodilN är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2005
Inlägg: 470
Vad fina de är. Lycka till på hundparaden.
BodilN är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-12-08, 14:56   #89
Sotis Sotis är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2007
Inlägg: 1 332
Åååååh...

En beknat gjorde ett rejält "rasbyte" för några år sedan: från utpräglade arbetshundar (Siberian Husky) till en hund med lite annan karaktär. "Hur kom det sig?" undrade jag. Jo, på väg till det ställe där de skulle köpa sin nya Sibbe-valp stannade de till och fikade hos en Golden-uppfödare med leveransklara valpar...

När man ser den här bilden förstår man hur det kom sig att de numera har en Golden-kille som lufsar runt där hemma...
Sotis är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-12-08, 15:27   #90
Delfintua Delfintua är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2006
Inlägg: 3 987
Den lille krabaten längst bak i ledet tycks skrika att den vill hit. Tror jag måste köra lite utpressning på sambon ikväll. Han får ingen kvällsmat jag drar in frukosten med för säkerhets skull. Tänk vad kul Chip skulle ha med en (just nu) jämnstor kompis. Nu brottas han med ena katten och hur jämbördigt är det
Delfintua är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Taggar
hundar, hundvalpar

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:11.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons