Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Fritt Forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2008-02-26, 11:10   #1
Elisabeth73 Elisabeth73 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2006
Inlägg: 100
Flyttar till hus

Nu är jag i full färd att flyttat från lägenhet till ett hus! Ska bli himla kul: Jag håller tummarna på att det blir över ett litet krypin dä jag sedan kan sitta och sy och skapa. Först på listan kommer bli gardiner! Efter det blir det nya myskuddar till soffan.
Elisabeth73 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-02-26, 13:29   #2
JohannaSoreke JohannaSoreke är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2004
Inlägg: 714
Grattis!
När vi köpte hus, eller letade, så ville jag ha ett eget rum att sy i och gärna med egen ingång!
Vi hittade ett med källare och ett stort rum som rymmer, ateljé, gästrum o kontor i ett! Alla andra hus gick bort på att det inte fanns det utrymmet! Fast nu saknar vi ett rum för barnen men de får dela ett tag till! Kanske jag har råd att bygga en friggebod som ateljé när man inte måste vara i samma hus som barnen för att hjälpa dem!

Hoppas du får ett utrymme! Det är värt SÅ mycket!!
JohannaSoreke är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-02-26, 16:48   #3
gullum gullum är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2005
Inlägg: 901
Grattis!

Vad roligt för dig. Det är så kul att planera hur man ska ha det.Hoppas att du lyckas få ett krypin. Själv huserar jag under trappan men det börjar bli väl trångt. Tar ofta ut maskinerna och sätter på köksbordet. Förhoppningsvis ska vi bygga ett rum till ovanför garaget i sommar och då får jag mitt efterlängtade syrum.

Lycka till med flytten
gullum är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-02-26, 17:58   #4
Avsl080404 Avsl080404 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2006
Inlägg: 43
Grattis jag väntar på att min son och hans familj får sitt hus färdigt till sommaren, var där och skottade bort SNÖ i Söndags,det skall bli spänande att se om man får hjälpa till att sy gardiner eller om man får vara barnvakt
Avsl080404 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-02-26, 18:15   #5
Elisabeth73 Elisabeth73 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2006
Inlägg: 100
Jag hoppas att det lilla rum som finns på undervåningen kommmer bli mitt lilla syrum. Men då min man Tattuerar så tror jag nästan att han kommer att nyttja det rummet. Eller förhoppningsvis så kanske vi kan dela rum.
Vi får se hur det blir när vi kommit i ordnning.
Vill även tacka för era komentarer
Elisabeth73 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-02-26, 19:31   #6
Samigabriell Samigabriell är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2007
Inlägg: 586
hehe jag har lagt beslag på

hela storstugan på bottenplanet...35 kvm... vart ska jag annars ta vägen men mitt målande, syende och mina datorer och annat jag grejar med???? man får ju inte plats... Vi har en länga på 240kvm som när vi får råd en dag ska göra om till snickeri och ateljé... jag längtar.. både till att få ordentligt med plats samt att få en riktig storstuga... vi bor i en gammal skola så det är det stora klassrummet jag lagt beslag på.. tv rum har vi på ovanplanet så vi kan vara i närheten när barnen sover så det är ingen som saknar storstugan... hmmm jo när man har gäster så ser de ltie frågande ut över alla mina pinaler!!! hihi

en egen hörna måste man ha där man kan greja!!! tjohooo hade allt i en garderob när vi bodde i lägehet.. det var öken!!!
Samigabriell är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2023-10-03, 23:14   #7
hibara3 hibara3 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2023
Inlägg: 2
Webbplatsen https://bostadslistan.se/ är en robust plattform för dem som letar efter hyresfastigheter. Med ett omfattande utbud av annonser, tillsammans med tydliga bilder och detaljerade beskrivningar, blir det en mindre skrämmande uppgift att hitta ett lämpligt hem. Det intuitiva användargränssnittet och de omfattande sökfiltren gör det lättare att gå igenom annonserna, medan e-postvarningarna för nya annonser ser till att du inte missar några potentiella bostäder som uppfyller dina kriterier.
hibara3 är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons