Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Gammal 2007-02-16, 16:12   #16
BodilN BodilN är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2005
Inlägg: 470
Här är en till som alldeles kommit av sig, jag väntar på att sylusten skall komma tillbaka. Jag brukar virka och brodera också men kommit av mig med det också. Knyppelhumöret har också kommit av sig. Huga, jag låter alldeles hopplös! Pysselhumöret vaknar väl till liv igen en vacker dag, det kan vara bra med en kortare eller längre paus mellan varven antar jag.
BodilN är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-16, 16:22   #17
artesaan artesaan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2006
Inlägg: 163
skönt att höra att andra också drabbas av den konstiga sjukdomen ``inspirationsbrist``. när jag ännu hade min gamla symaskin som jag var mest rädd för att skulle gå sönder när man använde dendå hade jag en slags leda på att sy o trodde inte de skulle vara så svårt att vara utan symaskin några dagar då jag skulle köpa ny. Men de var svårare en jag trode. De var precis som om man vart utan vänster handen eller not i den stilen. Så när jag fick min nya maskin har det blivit att sitta vid maskinen dygnet runt o tiden räcker ej till. Skönt på ett sätt för nu har jag fått en hel del av mina halvfärdiga projekt färdigsydda. Med tiden har jag insett att jag kan lura mig själv till inspiration, har en bok med alla de ide är jag vill göra o genom att bläddra i den brukar oftast lusten till att skapa komma åter.
artesaan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-16, 20:01   #18
irene28 irene28 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2007
Inlägg: 59
sylust

det var skönt att läsa att flera har drabbats av syolusten , sitter här och blänger på symaskinen och mitt halv-tillklippta lapptäcke, tyckte i dag att nu, nu skall jag sy lite, men satt på datan istället, sitter här vid datan i stället och läser att flera har drabbats av syolusten
Hoppas att det går över snart!!!!!!!!
irene28 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-17, 10:13   #19
avslutad081031 avslutad081031 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2006
Inlägg: 766
Citat:
artesaan skrev:
Med tiden har jag insett att jag kan lura mig själv till inspiration, har en bok med alla de ide är jag vill göra o genom att bläddra i den brukar oftast lusten till att skapa komma åter.
Det var en bra idé som jag tror jag skall sno. Jag känner ofta att det kliar i fingrarna och att jag vill göra något men jag vet inte vad. Då är det ju käckt att ha skrivit ner alla de där idéerna som man hade men som man inte hade tid med just då! Jättebra!

Till trådstartaren:
Jag har insett att jag pysslar som bäst om jag mår bra. Flera misslyckade projekt i rad tär på inspirationen. Gör något busenkelt så blir det skoj igen.
avslutad081031 är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons