Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Allmänt forum

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2011-07-03, 12:33   #1
PysselManda PysselManda är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jun 2011
Inlägg: 56
Förvaring

Hejsan, Jag är lite nyfiken på hur ni förvarar era tyger? Jag har svårt att hitta ett bra sätt att förvara dom på skulle vilja ha lite tips
PysselManda är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-07-03, 12:49   #2
LenaK LenaK är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2009
Inlägg: 83
i stora bla IKEA-väskor, vilket jag inte är nöjd med alls. Svårt att se vad man har. Tyvärr kan jag inte ha en hel vägg med lagerhyllor, som en kompis har, har inte det utrymmet. Hon ser enkelt - dela in det i färger, eller kvalitet. Helst skulle man ju ha dörrar på hyllorna, så att de ej blir så dammigt.
//Lena K
LenaK är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-07-03, 13:06   #3
LisaFredrika LisaFredrika är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2011
Inlägg: 12
Kökssoffan

I kökssoffan! Dock får man rota lite när man ska ha nåt men det är det perfekta stället
LisaFredrika är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-07-03, 15:07   #4
Lillith Lillith är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2006
Inlägg: 1 109
Jag har en stor rymlig bokhylla, typ lagerhylla i metall i mitt syrum. Det som inte får plats ligger i plastpåsar runt ockring. Allt i hyllan har man bra översikt på. Men det i plastpåsarna tenderar att bli bortglömmt.
Lillith är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-07-03, 17:48   #5
PysselManda PysselManda är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jun 2011
Inlägg: 56
Citat:
LenaK skrev: Visa inlägg
i stora bla IKEA-väskor, vilket jag inte är nöjd med alls. Svårt att se vad man har. Tyvärr kan jag inte ha en hel vägg med lagerhyllor, som en kompis har, har inte det utrymmet. Hon ser enkelt - dela in det i färger, eller kvalitet. Helst skulle man ju ha dörrar på hyllorna, så att de ej blir så dammigt.
//Lena K
Ja jag är lite i samma situation, har inte riktigt utrymmet för den sortes förvaring :/ vilket är väldigt synd för det hade vart väldigt bra
PysselManda är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-07-03, 18:01   #6
bila bila är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2010
Inlägg: 1 848
Jag använder mig av ikeas stora genomskinliga väskor. Visst skulla man önska att man hade hyllor att lägga tyget, men utrymmet räcker inte.
bila är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-07-03, 18:01   #7
Dahlia Dahlia är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2005
Inlägg: 4 350
Jag förvarar en del av mina tyger i ett linneskåp, som jag köpte på Loppis för 75,-
Dahlia är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-07-03, 18:41   #8
avslutad111024 avslutad111024 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2003
Inlägg: 415
ja jag förvarar mina tyger i syrummet , under skrivbordet staplat i lådor,och har ett glasskåp i syrummet med quilttyger. osså har jag en skrubb i syrummet som är fullproppat med sybehör. å där ligger det mesta huller om buller, de hjälper bara ett tag när man har städat så blir de rörigt lika fort igen. Nu har jag inte köpt allt själv ( men nästan såå ) har bara blivit så att man fått en hel del, av bekanta då de vet att man syr mycket.Och inte tackar man nej till tyg hi hii.
avslutad111024 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-07-03, 21:25   #9
PysselManda PysselManda är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jun 2011
Inlägg: 56
Citat:
CarinaiOckelbo skrev: Visa inlägg
ja jag förvarar mina tyger i syrummet , under skrivbordet staplat i lådor,och har ett glasskåp i syrummet med quilttyger. osså har jag en skrubb i syrummet som är fullproppat med sybehör. å där ligger det mesta huller om buller, de hjälper bara ett tag när man har städat så blir de rörigt lika fort igen. Nu har jag inte köpt allt själv ( men nästan såå ) har bara blivit så att man fått en hel del, av bekanta då de vet att man syr mycket.Och inte tackar man nej till tyg hi hii.
Haha klart man inte säger nej till det ^^ det kanske inte är någon större idé att sortera och hålla på det kanske slutar i huller och buller ändå haha
PysselManda är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-07-03, 23:30   #10
Jenny_med_Emiliten Jenny_med_Emiliten är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2009
Inlägg: 103
I plastbackar med lock. Man kan stapla dem på varandra och man ser vad som finns i lådorna. Jag har tygerna sorterade efter färg, det blir snyggt. Snyggast vore glasskåp, men det är en större apparat att installera det.

:-)
Jenny
Jenny_med_Emiliten är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-07-04, 11:48   #11
Berga Berga är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2006
Inlägg: 158
Jag har mina trikåtyger och underklädestyger i plastbackar med lock. Vävda tyger tyger har jag i ett skåp. Allt finns i mitt syrum.
Berga är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:45.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons