Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Fritt Forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2007-07-16, 14:01   #1
Gidget Gidget är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2005
Inlägg: 718
Vad flitiga ni varit

Hej alla sykompisar. Sitter pa ett internetcafe i Hua Hin och kunde inte lata bli och kika lite pa vad ni haft for er de senaste veckorna. Vad mycket fint och roligt ni gjort, ar det trakigt vader hemma?
Vi har bestallt lite klader av en skraddare, stackars honom som fick mig som kund, jag var dar och petade och han andrade och jag petade, men nu har vi fatt fina klader. Jag har ocksa hittat en lite sommerska har som satt och broderade i en liten lokal och som jag fick kopa broderitrad av. Naturligtvis har det blivit nagra meter thaisiden ocksa. Nu ar hela hosten raddad.
Ha det sa bra sa hors vi snart igen nar vi landat i Sverige igen. Kramizar
Gidget är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-07-16, 14:26   #2
Avslut0801 Avslut0801 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2006
Inlägg: 335
Nej, det har varit jättefint väder i Sverige! Svalt och skönt, lite regnigt, här i Malmö i alla fall i många härliga veckor nu. Perfekt att kunna sy även på sommaren och t.o.m. kunna stryka utan att dö av värmeslag. Tyvärr blev det sämre idag, tror det är över 25 grader, men det skall rätta till sig igen enligt SMHI.

Senast redigerad av Avslut0801 den 2007-07-16 klockan 14:28.
Avslut0801 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-07-16, 22:14   #3
Odette Odette är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 329
Vi har samma fina väder här i Göteborgsområdet också. Just i dag hände något konstigt med vädret men jag ser att molnen tornar upp sig över havet så i morgon har det säkert återgått till det normala igen!
Odette är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-07-17, 09:49   #4
gunnsan gunnsan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2003
Inlägg: 1 361
Haha, instämmer med Filippa, det har varit underbart svalt och regnigt, så man har kunnat sitta inne och stygnsätta och sy utan minsta dåligt samvete . Ända tills igår, då blev det plötsligt jättevarmt och soligt, så jag blev tvungen att gå ut och bada och lägga mig i solstolen. I natt sov vi hela familjen i vår svala gäststuga, som att bo på landet, hihi.
Maken byggde den för ett par år sedan:
http://www.sysidan.se/forum/showthre...&threadid=2181
Kramiz
/Gunilla
gunnsan är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:13.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons