Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Gammal 2007-08-11, 12:55   #1
helen helen är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 699
Cool Väst fest?

Tack för all hjälp. när jag skulle sy mig en väst, den är super fin och vändbar. Här i byn blev det lagom lite svalare när dom har fest vecka, så jag tänkte att jag ska ha på mig den super fina västen med tillhörande väska till (mer om väskan senare i väsk furum) Mycket svrtt och sprätta blev det innan jag var klar med denna underverk, kromade mig framför spegeln och tänkte :vilken fin väst jipiii!!! Men säg den glädjen som varar, från sidan ser det ut som om jag vore i nionde månaden, hur är detta möjligt?? Bytte kläder snabbt och funderar på om det inte finns en gravid kvinna någonstans som behöver en super fin väst?
helen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-08-11, 13:15   #2
helen helen är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 699
Har tyvär ingen bild att lägga upp ännu, men om ni tänker er att det finns inga insnitt och ingen fall i tyget så blir det väst med plats för lilla magen
helen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-08-25, 20:57   #3
helen helen är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 699
Väst saken är av hjälpt. sydde hål och satte dit en snörning, men innan dess hadde jag provat att sprätta och sy insnitt, blev inget bra.
helen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-08-25, 21:29   #4
helen helen är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 699
FSL??

Två dagars arbete åt skogen. sydde mig en som jag trodde fsl väska med foder. tyckte det såg lite konstigt ut med spetsen men tänkte (eller inte tänkte tydligen) att eftersom det blir foder ihop med alla bitar såå blir det det snyggaste jag har någonsin lyckats åsta komma. En halv dag gick till att bestämma tyg och färger, glad i hågen äntligen alla sju bitarna klara, i baljan med dom, torka , stryka , sy ihop. Vad händer?? har bar dom i baljan en liten stund lyfter upp den första, Jag gråter, allt mitt och ingers (des1) hänger i trådar från väldigt snyggt fodertyg med den snyggaste satin sömn jag aldrig sett förr. Nu sitter jag med sju bitar foder till en väska mwd satinsömn och är förbannad, lessen har ingen lust att sy just nu. detta hände i onsdags i denna vecka. ,men det blir nya veckor, just nu känns det sä deprimerande
helen är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons