Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Leverantörsforum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2008-08-28, 09:48   #1
avsl0203 avsl0203 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2006
Inlägg: 1 918
sewdirect.com

Är det någon här som handlat hos http://www.sewdirect.com och har några erfarenheter från dem? Bra eller dåliga.
avsl0203 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-08-28, 11:42   #2
Addes Addes är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2006
Inlägg: 647
Bra att du gav en tips där med hemsidan. Där finns ganska billig skärmatta. 90x60 cm kostar £29.95. = 360 kr utan delivery. Hemma i Sverige kostar ca 600-700 kr typ.. stämmer det va?
Addes är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-08-28, 12:23   #3
avsl0203 avsl0203 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2006
Inlägg: 1 918
Jag tror nog att det tillkommer frakt på skärmattor. Så som jag förstod så har de bara fri leverans på mönster.
Jag frågade vad en provdocka kostar i frakt och det går på 65-70£
avsl0203 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-08-29, 07:36   #4
MiaL MiaL är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2003
Inlägg: 410
Hej!

Jag har bara bra erfarenheter fast dåliga egentligen.
Det är väl två veckor sedan nu som jag skulle beställa en linjal från dom. Jag mailade innan och frågade vad frakten skulle bli (ville ju inte få den som en överraskning). Jag fick ett trevlig mail om att det visste hon inte just nu, men att hon skulle kolla upp det. En timme senare kom ett nytt mail att portot skulle bli £2. Jag slog till och la min linjal i korgen och betalade på "utvägen" med mitt Mastercard. Inga problem. Dock reagerade jag lite grann på att det bara var kostnaden för linjalen, inte portot, nåväl...
Dagen efter får jag ett mail om de vill ha mina kreditkortsuppgifter igen till frakten. Jag undrar om de inte bara kan lägga på ett par pund på det de redan har, men det gick inte.
Sen började ett ringade fram och tillbaka över Östersjön. Hon knappade in mitt mastercard i systemet, men det var inte giltigt! Öh, det funkade dagen innan hos dom, och samma dag på Stadium. Nåväl, vi prvade mitt Visa, inte heller det fungerade hos dom.
Så kontentan blev att hon fick lov att cancellera min linjalbeställning, och ett par dagar senare fick jag ett riktig brev i postlådan med bekräftlse på att affären var avbruten.
Det var synd, men vägen dit var trevlig med all mailkontakt och telefonsamtal. Jag kommer inte ihåg vad hon hette nu, men hon försökte allt för att få affären att gå igenom.
Efter det fick jag ut på ebay.co.uk och köpte linjalen för halva priset mot hos sewdirect och jag hade den i lådan på två dagar!

/Mia
MiaL är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:57.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons