Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Gammal 2007-07-09, 23:14   #16
beasfarmor beasfarmor är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2006
Inlägg: 529
Ja, Pia - du är så välkommen att ta "sista" platsen! Nu är bilen full!
Vilken tur att jag har ett hyffsat stort bagageutrymme

Jag har inte heller varit där tidigare och ser verkligen fram emot denna resa och att träffa er!
Vi hörs lite längre fram om detaljerna!

Ha en bra vecka - här är huset fullt av två barnbarn några dagar framåt, så det blir varken tid till syende eller sysida på ett tag!!
// Ingrid
beasfarmor är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-08-27, 18:13   #17
Pima Pima är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2005
Inlägg: 16
en femte person?

Hej
En vännina (Helen) är väldigt sugen på att följa med och jag undrar om det är okej om vi är fem i bilen? Jag har kollat med Margreth och hon tycker det är okej att sitta bak med oss andra två i så fall. Så ni där fram drabbas inte så mycket. Frågan är om bilen tar det, men en saab tar väl tre bak utan större problem? Eller?

Hälsningar
Pia
Pima är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-08-27, 19:47   #18
beasfarmor beasfarmor är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2006
Inlägg: 529
Så som jag glatt mig åt denna resa...
däremot verkar det inte som om min bil gjort det. I torsdags e m lyste plötsligt lampan "Varning Air" kollade i instruktionsboken vad det betyder. Jo, bums till verkstad där jag var i fredags. Man lyckades nollställa datorn på egen risk. Antingen funkar det eller också löser airbagen ut utan förvarning. Närmare koll kan göras först om två veckor fick jag besked om idag och kan i värsta fall betyda ett byte av dator (10 000)
Så fram tills dess kör jag på egen risk - utan någon passagerare och troligtvis inte heller till Lidköping. Vågar inte ta den risken!

Nu får vi ta till plan B ...Birgitta L, Margreth Pia och Helen. Maila mig gärna så får vi tänka till..... för dit ska vi
beasfarmor är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-08-27, 20:52   #19
Pima Pima är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2005
Inlägg: 16
Vilken otur!
men jag vet en till som troligen kör upp på lördagen och hon är, vad jag vet, ensam i bilen. Jag ska kolla med henne så kan vi kanske dela oss tre och tre (hon bor också på Hisingen). En bil till ordnar sig nog. Min är inte världens bästa och tar endast tre eftersom jag har hundbur (halva baksätet är fällt), men den är ju bättre än inget. Jag återkommer.

//Pia
Pima är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-08-28, 07:58   #20
Birgitta-L Birgitta-L är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 500
Bilar ... e de klokt att man ska "uppdatera" dom .... nä nä , Bättre förr

Jag är begåvad med en Polo, röd o söt men liten... men nog får vi in 2 där bak (har alltså klämt in 3 stora fotbollskillar där en gång hrmmmm) - kan de va nåt ?
Birgitta-L är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-08-28, 10:08   #21
beasfarmor beasfarmor är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2006
Inlägg: 529
Äldste sonen med familj föreslog att de tar en höstutflykt till Läckö och släpper av mig några timmar i Lidköping. Jag har nappat på det!
Då kan ni andra kanske få plats i en bil.
Men, jag har ju sett fram emot att träffa er och utbyta "syerfarenheter" så kan vi inte åtminstone träffas ta och en kopp tillsammans. Det finns ju lunchrum i skolan! Vad tycker ni??
Känner mig väldigt ledsen för att det blev så här.
Kramar/Ingrid
beasfarmor är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-08-28, 10:45   #22
Birgitta-L Birgitta-L är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 500
Förstår jag väl att du nappade på det !
O nu måste vi bara träffas o ta en fika i Lidköping ! Vi kan ju byta mobilnr så kan vi ju höras när vi väl är där o bestämma tid o plats

OK - hur gör vi nu med transporten då ?
Vilka är det nu som vill åka ?
Vilka bilar = storlekar finns tillgängliga ?
Vem vill / kan köra ?

(gu vad jag låter bossig - inte meningen
Birgitta-L är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-08-28, 11:43   #23
Rutviola Rutviola är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2004
Inlägg: 97
Hej. Finns det plats för mig hem på lördageskvällen måntro. Jag skall vara där och vakta Kubernas utställning men det får bli så nära stägningsdags som möjligt.
Finns det ingen som skall dit på Söndagen för jag har stora problem med hur jag skall få hem utställningen till Göteborg igen.
RutViola för Kuberna o Glädjebrodöserna mm
Rutviola är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-09-10, 09:57   #24
HeleneB HeleneB är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2006
Inlägg: 617
Var på mässan igår (söndag) och det var en mycket trevlig upplevelse för en som inte varit på symässa tidigare. Trevliga och vänliga utställare. Kommer definitivt att åka på fler mässor!
HeleneB är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons