Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tyger och tillbehör
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2006-08-05, 13:57   #16
Winberg Winberg är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2006
Inlägg: 247
Thumbs up Förvarin i syrumet.

Efter som jag har mycket tyger och dyligt så kräver det en viss ordning. Har änterligen fått ett syrum som är inrätt efter minna önskemål. Med hjälp av en händig man så gick det vägen till slut.Har billiga trä hyller av olika breder,tyget ligger efter färger.Förvaring utav trådrullar har vi gjort så att jag har en bräda som jag har borrat hål, och satt i blomsterpinnar snet ut. Sätt tråden efter färger och vad det är för tråd.Blixtlåsar har jag spikat upp på sidan av hyllorna olika längder lätt att hitta.Har kvar ett gamalt köksskåp förvaring av pärmar med maskinbroderier etc. Har även hyller ovan för minna maskiner lätt att nå böcker etc. Förvarar i olika backa och burkar ibland med lock.Har även fått min man att gör ett stort sybord som står på hjul, för att jag har köksskåp ivardera änden som håller upp skivan. Har även belysning under så att man lätt kan rita av mönster. Jag älskar mitt syrum
Winberg är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-08-05, 14:39   #17
AnnaVendela AnnaVendela är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jun 2006
Inlägg: 25
Citat:
Winberg skrev:
Har änterligen fått ett syrum som är inrätt efter minna önskemål.
Låter alldeles underbart! Skulle vara kul att se bilder på ditt fina syrum och få tråna lite. Själv huserar jag på matsalsbordet och förvarar alla grejer i mitt arbetsrum (datorrum) så det blir en del springande fram och tillbaka med prylar.
AnnaVendela är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-08-05, 17:37   #18
Winberg Winberg är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2006
Inlägg: 247
ordning o reda

Svar till Anna L. Jag önskar att alla som syr får ha sin egen lilla vrå, så att man inte beöver springa fram o tillbaka eller att man bara kan lämna sinna saker för kvällen. Jag är inte så bra på data, skicka bilder etc. men kan kanske få hjälp av min stora dotter som är 16 år och som också är sy intresserad så vem vet det kommer kanske en bild så småning om.
Winberg är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons