Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Allmänt forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2012-06-16, 20:37   #1
Karen Karen är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2005
Inlägg: 111
Symässor

Jag har aldrig varit på någon symässa. Nu finns det ju fler, till hösten bla i Borås i september och i Stockholm i oktober. Det är samma arrangör. Är det stor skillnad på dem? Om man bara ska välja én, vilken? Syjuntegruppen som jag ingår i, vill gärna åka och har närmast till mässan i Borås, men frågan är om Stockholm är bättre????
Karen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-06-17, 16:25   #2
bila bila är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2010
Inlägg: 1 848
Att gå på en mässa som finns nära är alltid en fördel ofta finns det lokala företag som bara är på den mässan, för utom alla dom som åker på alla mässor.
Mässorna brukar vara ganska lika från år till år. Massor med folk, samma utställare. Passa på att gå på lite workshoper, det är jättekul att prova på nya grejor.
Känslan är berusande, dels att se alla människor som har samma intresse som jag. alla färger och saker. Risk finns att man kommer hem med det ena och det andra som man inte hade tänkt sig.
Jag brukar gå på Stockholmmässan dom andra har jag inte varit på.
Jag har varit på en lite mässa som är jättekul Den kreativa mässan. Det är så många utställare, men dom har massor med workshoper, där man kan pröva på lite av varje.
bila är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons