Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tekniker > Maskinbroderi
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2006-09-04, 16:40   #1
Avsl081020 Avsl081020 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2006
Inlägg: 33
Från dator till usb

Nu sliter jag mina grå igen och ber om er hjälp, det är så att jag är ingen hejare på datorer och får inte mina broderier till min usb så jag kan brodera dem på maskinen så min fråga är. Hur får jag ut mitt broderi från customizing eller från datorn till mitt usb.
Jag har en D1 och det ska vara lika som att föra över till diskett. Jag hoppas någon kan ge mig en hjälpande hand.
Avsl081020 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-09-05, 10:12   #2
Avslutat medlemskap Avslutat medlemskap är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2004
Inlägg: 1 418
Är det ett USB-minne. eller direkt till maskinen det gäller?
Om det är till ett USB-minne bör du kunna välja "spara som" om du är inne i ett program, och klicka dig fram till USB.minnet.
För egen del brukar jag sköta detta med vanliga Windows-utforskaren. Se till att USB-minnet, (eller maskinen om det är direkt till den du ska överföra) innan du startar utforskaren.
Navigera dig fram till de filer du vill kopiera och "dra" dem till USB-minnet eller maskinen. Min maskin (inte en D1) står som "flyttbar disk" när den är inkopplad.
Avslutat medlemskap är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-09-05, 13:50   #3
Sara_Elis Sara_Elis är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jun 2005
Inlägg: 38
Du kan även högerklicka på den fil du vill föra över och sedan peka på "skicka till..." Där ska du hitta ditt usbminne. För mig brukar den hamna som (F: ). Det är lite olika beroende på vad för dator man har och om man har separata lagringsenheter...
Sara_Elis är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-09-06, 10:52   #4
Avsl081020 Avsl081020 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2006
Inlägg: 33
Tack båda för hjälpen, jag klarade att brodera mitt broderi på maskinen, det gick lätt när man äntligen förstod (eller vågar)knappa lite på dator, men jag lyckades även radera det som var med på usbn från början, det är sååå likt mig, jag och datorer alltså vi är inte skapta för varann.
Avsl081020 är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:10.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons