Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tekniker > Maskinbroderi

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betyg: Betyg för ämne: 5.00 i medelbetyg (2 röster). Visningsalternativ
Gammal 2014-12-13, 09:18   #16
strumpan strumpan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2009
Inlägg: 582
Vad roligt

Kul med lite nya tips
strumpan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-12-13, 15:10   #17
WiKa WiKa är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2007
Inlägg: 480
Javisst finns det en hel del att välja bland. Nu har mitt paket därifrån kommit, så jag ska sno åt mig lite tid för att testa.

Ja jag fick i alla fall en liten tankeställare på HUR jag hade städat mina maskiner. Handlade faktiskt hem allt som föreslås i videon. När jag lämnade in min maskin på service, var den en av de renaste maskiner hon sett. Bra betyg där på PT rengörings tips.

Nu har det kommit in nya broderitrådar! De ligger sorterade i färgpaletter för olika ändamål. Så perfekt, då jag har svårt att matcha bra färger. De kostar faktiskt bara 12kr per rulle!

Såg att admin har lagt in Pulvertrolls Brodyrtillbehör under Nyheter längst upp. Det vart toppen!
WiKa är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-12-20, 19:48   #18
gullum gullum är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2005
Inlägg: 901
Nu har jag också beställt från Pulvertroll. Köpte två olika färpaletter och blev positivt överraskad. Otroligt fin tråd med riktigt lågt pris. Rekommenderas! Köpte lite bling bling och backin också som jag ska prova under helgerna. Snabb och smidig leverans också.
Rekommenderar pulvertroll varmt!
gullum är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-12-21, 17:18   #19
Marieberg Marieberg är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2010
Inlägg: 71
Har köpt några av hennes bling bling applikationstyg. Och det här borde inte vara helt omöjligt att göra. Tror att det skulle kunna vara uppskattat av en liten tös. http://www.embroideryonline.com/p-27...roductID=33744. Skall testa att göra en applikation av detta, tror att det går trots texten ovanpå siffran.
Marieberg är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-12-28, 14:55   #20
Bir Bir är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2009
Inlägg: 423
Talking

Ja nu har jag också beställt från Pulvertrollet. Både trådpaletter och glittertyg till applikationer, reflex samt en hel del annat roligt.
Bir är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Taggar
brodyrtillbehör, gunold, maskinbroderierer, mellanlägg, pulvertroll

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:49.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons