Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tyger och tillbehör
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2009-05-01, 05:48   #1
ichigo ichigo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 3 988
Skärmatta långsmal (minst 60 cm lång, 20-30 bred)

Hej!

Min skärmatta som brukar ligga på strykbrädan, den som jag använder ALLRA mest, tack vare att strykbrädan har bra arbetshöjd håller på att bli riktigt riktigt riktigt slitet. Självläkande är lite bluff, egentligen. Ni som använt matta i 15+ år flitigt vet!

Ja, jag behöver en ny alltså, minst 60 cm lång, ca 20-30 cm bred. Långsmal alltså. Lång nog för att kunna skära till långa remsor, men inte för bred för att ta upp för mycket plats av strykbrädan då jag vill ha lite plats över att kunna stryka smått på samma plats.

Den jag har kom från Panduro för evigheter sedan. Men de verkar inte längre sälja i den storleken, och i synnerhet inte löst. (den jag hade var i kit)

Nu blir det snart min födelsedag, så jag tänkte att jag kunde önska mig en. Men leveransen måste tyvärr vara ganska snabb ty jag fyller den tolfte maj. Om det är någon som med säkerhet vet att man kan köpa lokalt i Göteborg är det bra också. Men då måste det vara säkert och inte bara "de har kanske det".
Annars går det ju ocså bra att köpa online så länge det är snabbt och billigt att skicka.

Kollade online lite hos Mattonbutikens site (gbg) men de hade bara i storlekar proportionerliga till papper, så inga långsmala. Panduro har inte som sagt. Patch har ingen info på sin sida.

hmmmmmmm. tack på förhand!!
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-05-01, 07:34   #2
fekete fekete är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2009
Inlägg: 42
Ett tips

jag såg en 60X30 eller möjligtvis 60 X 35 på http://www.ejesgarn.se/ typ 300 drygt med rullkniv linjal men den finns inte i webbutik såg jag. Men de kan väl skicka?
fekete är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-05-01, 10:00   #3
ichigo ichigo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 3 988
Jag vill hellre ha utan tillbehören då jag redan har ett antal knivar och linjaler. Och hålla ner priset för de som ska köpa. men tack ändå. Jag ska nog försöka emaila o fråga om de bara har mattan.

Jag uppskattar fler tips, förresten. Inte säkert alla har/svarar på kontakt.
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:03.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons