Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tekniker > Maskinbroderi
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2008-11-03, 09:50   #1
avslutad141023 avslutad141023 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 1 114
Utmaning!!!

vad roligt att min vikt tavla slog an så mycket hos er..

temat går ju att variera i det oänliga, så kom igen nu, det skulle vara kul o se vad ni kan åstadkomma för motivations tavlor. det kan ju vara vikt, sprungna kilometrar, antal böcker, körkortet, hoppade hinder höjder, julstädnings projekt, centimetrar på amarylisen man planterat själv. eller ja just det som du tycker vore kul eller inspirerande nog..
designen e fri, ideerna lika så. men komm igen, nått skoj vill jag ju se...
för den som inte hittat min tavla lägger jag in den här oxå
kanske kan man skapa en rolig bild tråd av alla inlägg..

Klura och skapa och visa upp,lycka till.
Bifogade bilder
 
avslutad141023 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-11-03, 10:07   #2
Winberg Winberg är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2006
Inlägg: 247
Wink

Hej denna var då skit läcker, sådan skulle jag då behöva så kanske man skulle kunna se ut som damen till höger någon gång =) en liten sporre kanske för många. Den är jätte trevlig, har ej sätt den innan.Kanon bra Pulvertrollet. Kram Karin
Winberg är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-11-03, 10:13   #3
chery chery är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2007
Inlägg: 1 053
Jag ska fundera o klura lite. Vi har ju pratat här hemma om att sluta röka, så det skulle man kanske fundera på. Jag återkommer.
chery är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-11-03, 11:16   #4
kulan kulan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 186
Men vilken häftig... Det skall bli roligt att följa din viktnedgång. Och framförallt att träffa dig igen och få se på det verkliga resultatet Kämpa på, jag vet att du klarar det
kulan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-11-03, 12:39   #5
titti04 titti04 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2005
Inlägg: 151
men vilken läcker. Den skulle jag också behöva ha som motivation
Kanske jag ska hitta på nåt
Kram
titti04 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-11-03, 13:07   #6
Delfintua Delfintua är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2006
Inlägg: 3 987
Jadu trollunge. Jag borde väl göra en med 100000 fimpar i ena ändan och 0 i den andra
En stinkande bomb i ena kanten och en mild bris i den andra. Vilken lycka att nå dit
Ska fundera på saken men jag är en fegis och går den lätta vägen
Delfintua är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-11-03, 13:37   #7
avslutad141023 avslutad141023 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 1 114
hahaha

satte jag myror i huvudet på er..
det behöver ju inte vara några stora antaganden heller. även i det lilla behöver man motivation.
håller just på att skissa på en ny tavla bara för att det var så kul.jag har så många böcker jag vill läsa så jag ska göra en med boktitlar tror jag...

damen som så många verkar gilla kommer från aldrig sinande av inspiration, loreli. den damen jag strävar efter hittade jag bland en klippdocke brodyr set, men jag gillade henne på nått set.
det är alltså ett montage, jag har fått plera mess om var man kan köpa denna, o det kan man ju inte, fast nån av er kanske kommer på att göra en brodyr serie av ideen.

Passar på att tacka för alla hejjar rop jag fått både på sidan o privat, känns roligt att ha så många vänner som håller tummarna för mej. jag lovar jag ska kämpa!! lite hjälp på vägen har jag fått då jag förra veckan opererades med gastric bypass, dvs så har magsäcken o en del tarm tagits bort från systemet. så nu lever jag på soppor, inte så himla kul o svårt att få inspiration av, därför kastar jag mej in i massa tokiga brodyr projekt. det kommer ta ett par veckor innan jag kan rida igen, så äntligen får maskinerna gå på högtryck igen.

jag e så nyfiken på era tavlor och utmaninger. hoppas få se några riktigt roliga/ inspirerande.

nää nu känns det som om Troll vill låna tangenterna igen

vink o lycka till
avslutad141023 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-11-04, 08:14   #8
WiKa WiKa är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2007
Inlägg: 480
Japp här ska det sys en motivationstavla! Men min blir ju liksom inget nytänk, för jag behöver en viktnedgångstavla jag med ju. Men jag ska ju komponera ihop den och hitta passande broderier, eller också får jag stygnsätta något själv.

Tack för den underbara inspirationskicken! Kom igen alla, haka på den här utmaningen, för det ska verkligen bli jättekul att få se vad Annie/Troll har inspererat er till!

Katarina
WiKa är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-11-04, 09:29   #9
KristinaK-P KristinaK-P är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2007
Inlägg: 61
Lycka till

Verkligen lycka till Troll jag känner Dig inte ,men jag känner med dig och skulle verkligen behöva ha en tavla jag med (Kan tyvärr inte stygnsätta själv ,så jag får se din superfina, lycka till med viktminskningen efter din op. jag vågar inte den (dålig erfarenhet av op) men jag tar nu en tabl .Acomplia som hjälper mig att inte vara hungrig . Har lyckats minska 15 kg på 10 mån . MVH Kristina
KristinaK-P är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-11-04, 09:48   #10
avslutad111024 avslutad111024 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2003
Inlägg: 415
Vilken rolig idé

Jätteskojig idé hmm..men vikten min är jag nöjd med.
men finns ju en hel del annat som kan tänkas passa, ha ha.
Kanske man skall göra en åt karln som ( jag)
tycker borde sluta att röka
avslutad111024 är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons