Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Allmänt forum

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2013-01-07, 17:36   #16
lindemann lindemann är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2008
Inlägg: 188
Wink

Citat:
Delfintua skrev: Visa inlägg
men nu har jag backat långt tillbaka och vad säger du egentligen, hittar inget som försvarar ditt inlägg. Va otrevligt det blivit nu, inte kul.
Jag gjorde mitt inlägg för att visa att andra kan tycka illa om det man skriver fast det inte är ens mening.
Jag kom ihåg från i våras/somras att jag blev illa berört av att bli så kritiserat av att jag valt ett visst märke (OBS INGEN HAR KRITISERAT MIG DIREKT... jag tolkade det så) att jag lät bli att gå in här på ett tag.
Jag vill inte gå in på vad som skrivits... finns inget positivt i det.
Jag vet att man kan kolla andras o mina egna inlägg, om du nu skulle ha intresse för det.( Jag läser dem inte längre (symaskinstrådarna) om det inte är specifikt sådant som jag har provat själv.
Jag tycker fortfarande att bila kommer med mycket konstruktiv till särskild de nya o tycker fortfarande inte att hon ska sluta skriva här.
SÅ tro inte att jag inte gillar bila, för det gör jag(gillar bila), även om hon inte gillar HQ haha....
Kram Pia
lindemann är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-01-07, 18:34   #17
Delfintua Delfintua är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2006
Inlägg: 3 987
Thumbs down

Jag gjorde mitt inlägg för att visa att andra kan tycka illa om det man skriver fast det inte är ens mening.
Jag kom ihåg från i våras/somras att jag blev illa berört av att bli så kritiserat av att jag valt ett visst märke (OBS INGEN HAR KRITISERAT MIG DIREKT... jag tolkade det så) att jag lät bli att gå in här på ett tag.
Jag vill inte gå in på vad som skrivits... finns inget positivt i det.
Jag vet att man kan kolla andras o mina egna inlägg, om du nu skulle ha intresse för det.( Jag läser dem inte längre (symaskinstrådarna) om det inte är specifikt sådant som jag har provat själv.
Jag tycker fortfarande att bila kommer med mycket konstruktiv till särskild de nya o tycker fortfarande inte att hon ska sluta skriva här.
SÅ tro inte att jag inte gillar bila, för det gör jag(gillar bila), även om hon inte gillar HQ haha....
Kram Pia

Vänd det här inte mot mig nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Va har jag gjort mer än uttalat mig? gilla bila? verkar inte så...
Delfintua är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-01-07, 18:56   #18
lindemann lindemann är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2008
Inlägg: 188
Citat:
Delfintua skrev: Visa inlägg

Vänd det här inte mot mig nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Va har jag gjort mer än uttalat mig? gilla bila? verkar inte så...
Förstår inte vad du menar???
Jag fattade som att du tyckte att jag inte hade grund att "klaga" på bila, därav svaret.
Mvh Pia
lindemann är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-01-07, 18:57   #19
syfantasten syfantasten är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2010
Inlägg: 878
Jag undviker nuförtiden att läsa symaskinsforumen pga allt tjafs som varit där och mer eller mindre märkliga påståenden om "andra" märken och har vid nått tillfälle gått in och lagt ett omdöme om min Designer eftersom jag tyckte att nu fick det räcka.
Jag tycker det är en tråkig attityd som kommer fram ibland

Jag tillhör dessutom dem som rekommenderat någon att googla och anledningen till det är att om man googlar det som efterfrågas så får man en mängd sidanvisningar och jag tror inte alla förstått hur mycket hjälp man kan få av google...kankse hamnar man till slut på sysidan i alla fall.
syfantasten är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-01-07, 18:58   #20
Delfintua Delfintua är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2006
Inlägg: 3 987
"Tyvärr så har jag dragit mig undan sysidan pga dig för ett tag sen o hållit en paus...."
Skrev du!
Delfintua är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-01-08, 05:42   #21
ichigo ichigo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 3 988
Äsch, alla har olika åsikter och smak..

Om man har erfarenhet av olika symaskiner och märker att några märken är lite sämre så vill man ju förstås försöka få folk att få upp ögonen för det, att det finns bättre symaskiner.

Men överlag är sysidan på mycket snäll nivå om man jämför med många forum.

Gäller att inte ta det personligt.
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-01-08, 06:05   #22
Marron Marron är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2007
Inlägg: 239
Bila, jag tycker att du ska fortsätta vara medlem. Du har mycket kunskap och det är intressant att läsa dina inlägg, andras också för den delen.
Marron är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-01-08, 10:50   #23
GLa GLa är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jun 2008
Inlägg: 110
till bila
inte skall du hoppa av, var o en får väl tycka vad den vill, o du har skrivit mycket bra. jag tycker sysidan är bra, man får många tips o idéer av bilder o inlägg på forum. jag har i allafall haft nytta av sysidan, kram
GLa är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:55.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons