Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Gammal 2007-09-29, 02:08   #1
stenbeckan stenbeckan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2005
Inlägg: 1 118
Trött och jag ska bara...

Ögonen går i kors men jag vill ju bara sy ihop bakdelen o framdelarna på skjortan till min sambo innan jag går o lägger mig.Syr ihop bakdelen med oket,stryker o syr dit stickningen. Är ju så roligt nu när man har en maskin som går rakt o gör så fina stygn.
Nålar fast ena framstycket med oket sen det andra. Sätter mig o syr o så ut o stryka. Tittar lite hastigt på det. Det blir bra det här!
Har ju aldrig sytt en skjorta innan så det är premiär. In till maskinen o sy stickningarna. JA äntligen klar.. Nu kan jag gå o sova.
In på toa o gör mig iordning. Hmmm undrar hur man gör med framsidan sen, knappar o knapphål. Måste bara kolla beskrivningen. Jag förstår inte riktigt. Lägger upp skjortan för att ser om jag förstår bättre då...
MEN HALLÅ!!!!! Hur ser det ut?????
Tror ni inte jag lyckats förväxla höger o vänster framstycke..... Hur kan man bara göra en sån sak?? Har ju sytt hur många tröjor som helst så den ursäkten går inte.
Men det ser rätt roligt ut!
Som ni ser så var jag bara tvungen att dela med mig av denna "skapelse".
Men nu bryr jag mig inte mer ikväll (natt). Ska flörta med sambon imorgon. Han kan sprätta.

Natti natt o sov gott
Bifogade bilder
 
stenbeckan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-09-29, 10:18   #2
Flia Flia är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2005
Inlägg: 844
Sprätta är ett meditativt arbete som kan göras till musik. Annars är tv'n ett utmärkt sällskap tycker jag.
Flia är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:58.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons