Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Fritt Forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2008-10-10, 19:44   #1
Ploppan Ploppan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 447
Sambon funderar på medlemsskap

När jag hittat något kul eller annorlunda i sysidans galleri har jag glatt ropat på sambon så han ska komma och titta.
Idag när jag visade en urtjusig korsett så mumlade han något om att man kanske borde bli medlem på den där sysidan och bara titta på alla snygga tjejer i välsittande kläder. Kunde inte låta bli att skratta högt - hela tanken med att han skulle hänga på sysidan är rätt befängd eftersom han i princip bara vet var strömbrytaren sitter på en symaskin.

I vilket fall tycker jag ni ska ta hans intresse som en komplimang men det kan också vara värt att tänka på vilka bilder man lägger upp, särskilt om det är underkläder eller liknande bilder som visar mycket hud.
Ploppan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-10-11, 16:11   #2
Krumelur Krumelur är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2008
Inlägg: 41
Talking

Hahaha... man får glädjas åt allt intresse för handarbete som sambosar visar!!!
Krumelur är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-10-12, 03:54   #3
ichigo ichigo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 3 988
Haha. Ja min sambo skulle säkert säga samma sak, eller i alla fall tycka att det enda roliga med sysidan är att titta på fina kvinnor.

Och det där med at lägga ut bilder gäller inte bara sysidan. Man ska tänka efter före innan man postar bilder ut på internet, oavsvett var, så ska man tänka på "är det ok att vem som helst får se det här?" om man svarar nej, posta inte. Även om det gäller "slutna" grupper kan det slinka ut ändå, dels via medlemmar, dels via hackningar, kringgående osv. (och man kan fundera på hur "slutet" är det? kan vem som helst bli medlem, är det inte speciellt slutet)

Nej, låt inte det här bli tråkig inlägg, men man ska alltid tänka efter innan man postar bilder.
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons