Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Gammal 2012-12-11, 21:39   #31
jennyjoh_81 jennyjoh_81 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2012
Inlägg: 1
Måste också passa på att varna för denna leverantör!!

Jag beställde ett tyg i slutet av september. Fick först vänta i 3 veckor på att leveransen skulle komma. När den väl dök upp var det fel tyg! Mailade dem tre ggr (under en 2 veckors period) innan jag fick ett svar som då bara löd: Vi har läst dina mail och håller på att bearbeta det! (Kan man inte svara på första mailet då...?
Väntade efter det en vecka till.. inget svar.. testade ringa, inget svar... testade ringa 5 ggr till, inget svar.. mailade i slutet av förra veckan och skrev att någon på deras företag får ringa upp mig snarast, men det har de heller inte gjort.

Så ska det ju absolut inte få vara!! Önskar jag hade läst varningarna här tidigare. Nu hade jag inte beställt några mängder, men för er som ska beställa mycket så avråder jag verkligen! Hur kul är det om man lagt ut tusenlappar och de krånglar så här!? Usch!!
jennyjoh_81 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-12-11, 22:28   #32
catta53 catta53 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2008
Inlägg: 8
Tyg.se

Citat:
jennyjoh_81 skrev: Visa inlägg
Måste också passa på att varna för denna leverantör!!

Jag beställde ett tyg i slutet av september. Fick först vänta i 3 veckor på att leveransen skulle komma. När den väl dök upp var det fel tyg! Mailade dem tre ggr (under en 2 veckors period) innan jag fick ett svar som då bara löd: Vi har läst dina mail och håller på att bearbeta det! (Kan man inte svara på första mailet då...?
Väntade efter det en vecka till.. inget svar.. testade ringa, inget svar... testade ringa 5 ggr till, inget svar.. mailade i slutet av förra veckan och skrev att någon på deras företag får ringa upp mig snarast, men det har de heller inte gjort.

Så ska det ju absolut inte få vara!! Önskar jag hade läst varningarna här tidigare. Nu hade jag inte beställt några mängder, men för er som ska beställa mycket så avråder jag verkligen! Hur kul är det om man lagt ut tusenlappar och de krånglar så här!? Usch!!
ja, jag kommer då aldrig nånsin att beställa från dem igen. Synd, för de har snygga tyger till bra priser. Men när det inte sköts ordentligt, så....
catta53 är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Taggar
tyg på nätet, tyg.se

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:50.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons