Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Fritt Forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2007-05-18, 16:09   #1
zickzack zickzack är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 97
Hejsan alla! Jag är ny här

eller ganska ny. Har inte varit s aktiv, men har smugit runt och tittat och begrundat en del. Det som slår mig är att det finns så mycket begåvade, händiga och kreativa människor runt om i landet. Det är bara helt fantastiskt! Att tita runt i albumen på sysidan gör mig alldeles lycklig, och inspirirerad.

Jag bor på landet på det vackra södertörn, och har tagit upp det här med syandet, när min käre man kom hem med en ny symaskin härom året. Det är min livlina i tillvaron. Att jag dessutom fått en egen permanent plats för symaskin och allt annat som följer i dess spår är inget annat än rena rama lyxen. Det blir ju lite plats allteftersom barnen växer till sig och far ut på egna vingar :-)

Har också hund och ett par hästar som döttrarna mest fixar med, jag är huvudsponsor kan man väl säga och pussar mest på dem, och kör till träningar och tävlingar dåd och då.

Kort presentation av mig.
zickzack är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-18, 17:09   #2
Odette Odette är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 329
Hej, välkommen hit, här får du mycket inspiration. Du kanske gör som jag, surfar runt och hinner knappt sy något själv
Odette är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-18, 17:14   #3
Marika Marika är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2003
Inlägg: 47
Hej!
Vilken trevlig presentation av dig.
Jag håller med dig, det är otroligt att se allt fint som tillverkas, och som sagt det inspirerar.
Det är bra med en egen syhörna, då kan man sätta igång när man får lust. Jag känner igen detdär med sponsor, till häst och tävlingar, jag är i samma situation, men vad roligt det är.
/Marika
Marika är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-18, 18:30   #4
Pysseltant Pysseltant är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2007
Inlägg: 599
Hej på dig och välkommen hit Ann (ZickZack).
Vilket bra namn.Själv har jag inte varit med så länge (sen sista januari detta år). Men jag har hittat så mycket tips , ideer och fått så mycket inspiration och framför allt fått så mycket gensvar över alla bilder som jag lagt in. Det stärker så otroligt mycket. Mvh Ingrid

Senast redigerad av Pysseltant den 2007-05-18 klockan 18:32.
Pysseltant är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:38.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons